Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Vlaams forum / Flemish forum

Author Vlaams forum / Flemish forum
Jerre84
W910 Black
PM
Posted: 2008-01-06 14:49
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post

On 2008-01-04 11:31:07, 045crew wrote:
Zelf heb ik ook Vodafone abbo, maar krijg de portal gewoon met kleurtjes en plaatjes te zien. Ik heb mijn toestel wel bij een "onafhankelijke" shop aangeschaft icm met Vodafone, mijn toestelletje is dus unbranded en simlock vrij

Welke GSM heb je dan aangeschaft? Ik heb mijn W910i bij Saturn in Wilrijk aangeschaft. Ook niet bepaald een Proximus Vodafone verkooppunt. T.t.z. ze hadden beide versies, de bronze uitvoering met Vodafone branded software en de zwarte uitvoering met de standaard SE firmware. Ik heb de zwarte gekocht, gewoon omdat het brons mij helemaal niet aanstond. En wat betreft het abonnement ... dat loopt al 5 jaar ongeveer bij m'n werkgever. Op mijn vorige (K750i) had ik wel het portaal met afbeeldingen e.d. Nu hebben ze precies 2 portalen, eentje voor de Vodafone branded GSM, en eentje voor de Generic GSM, of waarvan ze het mss niet kunnen achterhalen of het voor het portaal zelf om een gebrande GSM gaat of niet. Het ergste van alles vind ik dan weer dat men eigenlijk "gekl**t" is om het zo te zeggen, omdat ik op mijn unbranded phone geen MobileTV kan kijken. Niet dat ik daar zo'n behoefte aan heb, maar je bent ergens abonnee en je kan geen gebruik maken van hetgeen ze aanbieden. Dat kan wel, als je een toestel koopt waar ze bij Proximus de nodige aanpassingen aan gedaan hebben. Elders kan je dan zo'n GSM niet kopen, of weten de verkopers het verschil niet tussen de GSM's. Koppelverkoop is in België niet toegestaan, maar nu verplicht men je wel min of meer om bij Proximus te kopen als je abonnee bent, en van alles gebruik wil kunnen maken.

Dus ook voor Bart Ik heb Proximus, maar ik heb geen andere keus. Voor mij maakt het ook helemaal niets, maar ik vind wel dat sinds Proximus begonnen is met het Vodafone gedoe, het wel achteruit gegaan is. Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening.
bart
Ericsson T68
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2008-01-07 04:37
eventjes kort de belangrijkste solden.
K310 49euro bij BC
K530 89euro allo telecom
V630 99euro op diverse plaatsen
K770 249euro bij vandenborre
With Ericsson and Nokia gone: we must keep their spirits alive and buy JOLLA or YOTA
bart
Ericsson T68
PM, WWW
Posted: 2008-03-16 01:01
tis hier blijkbaar maar stillekes...
Waar zijn de Vlamingen?
Aant wachten op enkel nieuwe high end phones? (da kan wel nog efkes duren)
With Ericsson and Nokia gone: we must keep their spirits alive and buy JOLLA or YOTA
bart
Ericsson T68
PM, WWW
Posted: 2008-07-11 18:03
Nen goeien Vlaamsen Feestdag toegewenst aan alle echte Vlamingen!
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi