Author |
Vlaams forum / Flemish forum |
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
Alle Vlamingen zijn hier welkom en ook de mensen die nederlands praten.
Gelieve de gespreken dus enkel in het Nederlands te doen.
De feestdagen liggen in het vooruit zicht, zijn er al enkele van jullie die weten wat ze willen?
W960i/iphone/PS3/ iets anders...?
With Ericsson and Nokia gone: we must keep their spirits alive and buy JOLLA or YOTA |
|
045crew Joined: Sep 06, 2007 Posts: 60 From: Kerkrade PM |
De K850 zou wel leuk zijn, heb me uit ellende maar de K810 aangeschaft voor "the time being"
Wel een goed toestel btw.... |
Marly Joined: Jun 04, 2006 Posts: > 500 From: Netherlands PM |
Wij wachten ook op de K850, verder heb ik niet echt wensen, in elk geval geen iPhone. Niet, omdat ik geen ander merk wil (heb gsm's van vrijwel alle bekende merken, dat is net leuk, elk merk heeft zijn voor- en nadelen ), maar omdat de versie, die nu in Europa op de markt komt, geen 3G heeft.
Een nieuw toestel in deze prijsklasse moet over UMTS beschikken, vind ik.
"America: please don’t be a Dumpfkopf" |
Omdat het een Appel product is weiger ik het al te kopen en omdat het internet al vol staat met de bugs en problemen die het toestel heeft. Tevens vind ik de specificaties niet echt "je van het". Als je een beter en een niet zo "gehyped" toestel wilt kopen kun je voor de P1i of de HTC Touch gaan. Die heeft tenminste WiFi aan boord enige nadeel aan deze toestellen is dat ze niet meteen de gigabytes aan opslagruimte hebben, maar een (micro)SD kaartje kost heden ten dage ook helemaal niks. |
|
K810i is weldra beschikbaar in het rood bij the phone house
With Ericsson and Nokia gone: we must keep their spirits alive and buy JOLLA or YOTA |
Nah is niks voor mij, ik heb een tijdje gezocht naar de "Golden Ivory"was hier in NL helaas nergens te krijgen. Vandaag trouwens een K850 demo gekregen, design valt me best tegen eerlijk gezegd. de achterkant lijkt me heel krasgevoelig en de lens is niet beschermd met een klepje of schuifje.
Nu ben ik toch wel blij met mijn K810  |
|
Nadeel aan de K850i en het nieuwe platform zijn die appart knoppen om een gesprek te aanvaarden en te weigen.
Das gewoon verspilling van plaats op het keybord.
En eu ik snap echt niet waarom die nodig zijn? De slectie toetsen zijn toch voldoende. We zijn niet dom he. Voor low end phones is dit misschien goed want de mensen die deze kopen willen enkel bellen en smsen en zijn niet van de slimste, maar voor high end phones is dit een verspilling.
Tevens ook een verraad aan de oude Ericsson fans. De UI was 1 van de pluspunten van en SE.
|
De SE W580i in mobistar packs is meer gericht naar mobistar gebruikers, het is moeilijk om op internet te gaan met een andere operater.
Ook is de shake controle verdwenen.
Vind ik heel jammer, dat er door providers allerlei aanpassingen gedaan worden aan een origineel toestel waarmee ze de specificaties en mogelijkheden omlaag halen. Vodafone, Orange en T-Mobile flikken hetzelfde door eigen firmwares + aanpassingen in het toestel aan te brengen + de operator logo's op je toestel.
Ik heb mijn toestel gewoon "kaal" gekocht, is nog altijd het mooiste en zo heb ik ook nooit problemen met SEUS. |
|
dat operatoren hun logo op een fone zetten daar kan ik nog mee leven, al lijkt het qua uiterlijk op niks, maar als je de functies gaat beperken, dan ben je fout bezig.
govigov Joined: Jul 30, 2004 Posts: > 500 From: Back home - Cochin PM |
incidentally.... may i know what language is that?
|
Marly Joined: Jun 04, 2006 Posts: > 500 From: Netherlands PM |
@govigov :
The language is Dutch, they also speak it in the Flamish part of Belgium.
"America: please don’t be a Dumpfkopf" |
|
de Motofone F3 lijkt overal beschikbaar te zijn.
39euro voor een pure basic phone.
ik heb hem nu zelf als 2de gsm en het is echt wel basic.
voor berichten wordt hij afgeraden, voor gewoon in extremish eens te bellen, of voor oudere mensen die geen domme senioren fone willen is dit een goed toestel.
scherm is goddleesbaar behalve in het donker.
beltonen zijn luid, vibra wat minder omdat het toestel zo dun is.
ontvangst is heel goed, en ook de batterij gaat enorm lang mee, wat ook wel normaal is.
Wekker signaal is niet zonder risico's.
Standard zijn er 7 beltonen, don't expect something special.
Leuke feature voor ouder mensen is dat de gsm zegt in welk menu je zit, in het nederlands (met een hollands accent).
De tijd is altijd zichtbaar op het scherm.
Hier loopt ie heel goed, we verkopen hem aan senioren, maar ook aan mensen die weinig meer zoeken dan een foon om mee te bellen en smsen zonder toeters en bellen.
Iemand al een datum over de NL release van de K850? |
|
november wordt hij verscheept. dus normaal eind november of in december.
the phonehouse zal de zilver nemen. alle toch bij ons hier in Vlaanderen
|