Author |
Ett svenskt T610/T630-forum |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Någon som har den nya programvaran i sin T-610?Om så är fallet vaad är förbättringarna?Kan man t.ex vara uppkopplad hela tiden med GPRS och om man kopplar ner så ser man hur mkt o länge man har varit "ute"?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Försvinner problemet med den ofrivilliga stegringen av ringsignalen? |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
I denne tråden står det noe om R1L til T610: "T610 - R1L software is out".Kristian André |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
Engstöm tele i Sickla hade inte ens den nya mjukvaran när jag var där idag.. |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
om det är någon som är på gotland så dra till tofta strand och till sony ericsson:s tält där, dom delar ut svarta band som det står sony ericsson på som man kan hänga mobilen i och runt halsen, ett tips bara! |
sant?
någon som är på tofta så plocka så många band som möjligt.. jag vill ha om det är sådana med snöre längst ner och inte metallnyckelknippa.. |
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
Ja ta ett bra gäng med snören. Kan det finnas en möjlighet att jag kan få ett oxå. Isf kan jag betala portot etc. Mvh christian
This message was posted from a T610 |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Skulle också vilja ha ett mot att jag betalar portot
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
Ja ta så många snören som möjligt. Finns det en möjlighet att skicka en till mig i så fall betalar gärna portot etc. Mvh christian
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
He he.... vad alla vart tokiga i snören plötsligt. Jag är snart på Gotland. Funkar de till T300 också?
The Truth is out there!!! |
Mrb 18 Joined: Feb 19, 2002 Posts: 299 From: PM |
Vill också ha! jag vill, jag vill... *ha,ha*
Nog ska dom passa en t300 den har väl små hål
bredvid spärren till fronten? |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Tyckte jag såg några jag me?
The Truth is out there!!! |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
japp det är sådana med snöre längst ner och en sak man kan hänga nycklar i, man är tvungen att spela golf och sätter man bollen på 3 försök får man en, fast jag fick utan att göra det och jag ahr en t610 men min kusin fick ingen och han har en t300
jag har bara ett och det ska jag ha själv, jag snackade med dom att dom skulle försöka fixa så dom går att köpa i affären, dom skulle göra vad dom kunde! |
någon som vet om det finns något konverterar program som man installera på T610? alltså från cm -> inch, etc... |
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
Jag var iväg till en Service Point igår och uppgraderade mjukvaran i min t610. Det enda jag märkt hittills är att sprakandet med BT-headset är borta, vilket är skönt.
MEN när jag kikar på min mjukvaruinfo så står det R1A081. Har jag blivit fintad av Service Pointen? |
|