Author |
Swedish Forum |
Henkan Joined: Sep 29, 2002 Posts: 120 From: Vasteras, Sweden PM |
Är det nån som har koll på ett svenskt ställe där man kan köpa orginal fronter till T68...?
-Henke
Henkan of Sweden |
|
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Det är ju skoj att det börjar gå bra för SE men det är ju inte så konstigt att t68n säljer nu. Man ser ju flera annoser för den för 1:- Då tror ju folk det är billigt
Man undrar ju bara hur mkt SE tjänar på en t68. Den har ju varit en succe ett helt år och ändå har dom misslyckats att göra vinst!
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-03-26 12:12, Henkan wrote:
Är det nån som har koll på ett svenskt ställe där man kan köpa orginal fronter till T68...?
-Henke
|
|
http://www.imperial.nu
http://www.nymax.nu
dom har dock bara T68i Arctic blue fronten enligt deras hemsidor...
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-03-26 11:28 ] |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@phonepro
Hmm... Har försökt många gånger, men antar att de bara gör så för TV. Men grejen är att halebop har ett nummer och en kundtjänst, gäller bara att komma ihåg numret. Tyvärr har jag förlorat det.
Jerry
The Truth is out there!!! |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
drakblås
hittade detta numret när jag sökte på gula sidorna, var det det du menade?
08-716 09 75 |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@phonepro
kan vara.... Det skall iallfall vara ett 08 nummer. Testa, det är ju inte så dyrt.
Måste bara säga igen. Angående det att telia kopplar en till halebop. Ren lögn. Har bett de göra detta många gånger, men aldrig. De säger att de inte ens har numret. Att det gick för Sverker och SVT talar ju bara att de inte vill visa detta utåt. Men aldrig att telia ställt upp när det göra kunder som har svårt att få svar ifrån HALEBOP.
The Truth is out there!!! |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
mrNoodles
jämför nokia och SE, Nokia tar betalt för att använda tjänsterna hos Club Nokia, i SE "club" eller vad man ska säga är det ju gratis, så finns det ju Esato också, vet ej om det funkar till nokia, nokia kör fortfarande med wap 1,2,1 medan SE har gått över till 2,0 för länge sedan samt bluetooth som ej finns i många mobiler hos nokia, Och så klart man har större anledning att köpa Sony Ericsson,s telefoner för det är halv svenskt, tycker man ska gynna ett svensk företag om man kan! |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Tycker om både Nokia o men min nästa kanske blir Neonode eller en asiat om nu inte T-610 blir ett mästerverk.Och då är man freak igen!!!
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
sviker du sverige eller? skoja bara, min nästa blir lugnt en T610, skulle kunna tänka mig en neonode också men dom har ju ingen erfarenhet så det kanske bara blir massa problem med den, eller inte! |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Har haft länge nu o är absolut inte missnöjd förrutom skämtet till sms-signal.Men som jag har fattat det så blir det bättre med T-610.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
jag håller med dig om du syftar på t68i? jag har också haft SE länge nu och det har itne varit ett enda problem med den |
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
@ robin_87
Det finns tjänster hos Club Nokia som är gratis medan vissa kostar pengar, samma sak gäller för Sony Ericssons tjänster.
Jag köper hellre en Nokia som är tillverkad i Finnland än en Sony Ericsson tillverkad i Malaysia. Eller varför inte köpa en Siemens som delvis tillverkas av Nolato här i Sverige... |
nokia börjar ju flytta ut sin tillverkning från finland nu dom också likadant som ericsson gjorde från sverige , sony ericsson tillverkar mobiler i finland dom också, skulle köpa siemens om jag skulle tycka om deras menysystem men jag tycker att det är KASS, vilket är synd för S55 är en grymt snygg modell. |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ Alexander
...eller så kan man köpa en Neonode som är tillverkad i Sverige.
|
jo det kan man ju så klart göra, se sverige dominerar i ämnet mobiltelefoner neonode är en tekniskt grym mobil, den har ju i stort sett allt, och så är den ju tillverkad i sverige  |
|