Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Svensk/Norsk P990 Tråd

Previous  123 ... 111213
Author Svensk/Norsk P990 Tråd
Butcherswe
P990
PM
Posted: 2006-10-09 16:33
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hej Joel:-)
jodå jag har testat nav4all funkar fint lär jag säga:-)
firmwaren på min är den gamla R5A006
Måste låna någon dator som inte ärlika seg som den här för att uppdaterabara*S* min riktiga är död o iväg skickad till office o det tar väl ett tag innan jag får hem den ha ha.. sitter med jäntans gamla segis nu:-(
Mvh Möller
Quote:

On 2006-10-08 12:17:29, joel80 wrote:
Kolla så du har senaste fw i telefonen. Min webbläsare har nog inte hängt sig på flera veckor nu... om jag inte växlat och typ startat upp 2-3 andra tunga program. (Typ message-app och kamera)

SE säger att BST33 är det enda batteri som kommer att komma ut med telefonen i svenska butiker.

Medans du väntar på tomtom kan du alltid testa att köra gratisprogrammet nav4all

http://www.nav4all.com

Quote:

On 2006-10-06 09:57:04, Butcherswe wrote:
Tjena:-)
Fick min p990'a igår o är hel nöjd:-) det enda som vart lite böckigt är väl att operan lägger av ibland när man är inne på tex my-symbian, men tömma lite minne så funkar även det:-)
Batteriet jag fick var 33 men det verkar då hålla laddningen ganska bra, har kört min i ca 20 timmar nu utan omstart:-) 47% kvar på batt nu:-) ändå har jag lekt med wifi blåtanden kamera osv osv har även testat gps'n emot den funkar kanon nu väntar jag bara på att tomtom ska komma ut:-)
Mvh Magnus

pollan
T68 gold
PM
Posted: 2006-10-14 13:23
Bra initativ det här.

Är det någon som fått schemaläggningen att fungera när det gäller att få telefonen att automatiskt koppla upp sig mot ett WLAN och sen kolla mailen, ex var 20 minut. Det rör sig om IMAP jag har klickat i Tillåt inaktiv IMAP, men telefonen gör detta mycket sporadiskt. Ibland fungerar det och ibland inte. Någon som har likande erfarenheter?

//Anders
GTommy
R520
PM
Posted: 2006-10-19 13:17
Jag har TomTom på min P990...fungerar klockrent...TomTom själva har inte get besked...men tydligen som skall en UIQ version finnas på DVDn...Jag hittade min på ett franskt forum. Sen måste man fixa kartor och sånt...Det fungerar att planera resor och det är stabilt...Men installationen var inte så vänlig...Man måste lägga installtionsfilerna i roten av minneskortet. Har dock inte provat min blåtandsgps ännu då den har batteritorsk...

http://www.planete-se.net/index.php?showtopic=17054&st=40

http://www.pocketgpsworld.com[....]=Forums&file=viewtopic&t=45576
Osmano
X1 Silver
From: Trondheim, Norway
PM
Posted: 2006-11-04 14:07
Hei alle!

Har dere motatt WAP-push meldinger? Jeg har åtte uåpnede på telefonen. De blokkerer andre meldinger og jeg får ikke slettet de. Når jeg prøver å åpne får jeg: Informasjon ikke funnet.

Noen tips. Jeg får fjernet de men bare ved å resette telefonen. Jeg har prøvd å få kilden til å slutte å sende disse meldingene men de kommer likevel. Jeg har sagt opp abbonementet men det varer til slutten av måneden. Har snakket med flere som har samme problem. Noen tips om hvordan jeg får slettet meldingene uten å resette. Har nyest FW-versjon og har også Swiss mgr. pro

Osmano
X1 Silver
From: Trondheim, Norway
PM
Posted: 2006-11-04 16:36
Hei igjen!

Fant løsning. Jeg kan slette innboksen i lagringsveiviser. Deilig.

thex
P990 no flip
From: sweden
PM
Posted: 2006-11-25 11:34
Jag leter med irc progg men får inga att fungera har ni provat några och har några tips på något progg
Mvh
Richard

thex
P990 no flip
From: sweden
PM
Posted: 2006-11-27 06:51
ja nu funkar det jmirc funkar om man gör rätt hehe
feb
T68 gold
PM
Posted: 2006-11-30 13:33
Tjena.

Undrar lite om man kan ställa in min bärbara dator med w-lan så att jag kan surfa på min P990? Har pillat lite med ad-hoc inställningar men får det inte att lira riktigt.
Mr Alf
T68 gold
PM
Posted: 2007-04-03 21:24
Alltså nu får de ju ändå va nog. Jag har böjt mig ut o i av ilska för jag inte får min wlan o funka. Har provat med att ställa om allt i telefonen osv. Dock läste jag här, tack för tipset vem de nu var som skrev de, att man kan göra ngn inställning från modemet/routern. Hur fixar man sånt??
Jag har ett modem från bredbandsbolaget, som är låst till WEP-kryptering.

snälla hjälp
Martaa_1984
T68 gold
From: Poland
PM
Posted: 2007-06-08 21:50
Hallo : ) I am looking for one boy, he is originally german(his city is Koln) but he lives in Norway. I have lost contact with him> He was 2 weeks ago in Poland ( PoznaN) in Word Trade Center ( furniture). He is 26 years old lives in Narvik. Our contact was strange but i think about him all the time. Please if you will read this ( if you will be this boy) write : ) this is my e mail ---> martaaa_84@onet.eu , I am crazy about you : )
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 111213
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic