Author |
Svensk/Norsk P990 Tråd |
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
Ja, vi kan diskutera här på Svenska eller Norska
Joel, joina här 
[ This Message was edited by: Johnex on 2006-08-20 09:35 ] |
|
jn3 Joined: Apr 20, 2004 Posts: 37 From: PM |
Perfekt, en svensk tråd.. för oss som verkligen har mobilen
Nån som hittat en IRC-klient man kan köra på p990? Verkar vara lite tunt med apps till p990 ännu vad det verkar
[ This Message was edited by: jn3 on 2006-08-11 13:27 ] |
LkL Joined: Feb 12, 2002 Posts: 99 From: Sweden PM |
Denna tråd var ganska död...Jag tror det inte finns så många som har fått sin p990 ännu  |
P990_want_it Joined: May 21, 2006 Posts: 25 From: Sweden PM |
Var tror ni de finns störst chanser att få tag i den först? Om folk redan har fått tag i den...var i så fall?
Känner en kille som jobbar på ThePhoneHouse. Han påstår att de är tidiga och prioriterade av SE: Men kan ju också bara så att de inte får förrän det blir en officiell release!?
Vad tror ni om Katshing.se tex? Finns det någon annan svensk nät butik som kan vara snabba??
VILL HA!!! *skratt*
Hur jobbigt är det inte att vilja ha något så här länge...och bara fortsätta vänta och vänta...
Var tok nära att köpa en N93 häromdagen....men lyckades stoppa mig själv!  |
MrMagic Joined: Aug 07, 2006 Posts: 0 From: Gothenburg, Sweden PM |
Katshing fick in ett gäng P990 idag. Jag hade plats 114 i kön och jag fick min.... Väntar nu bara på att posten skall skynda sig... |
P990_want_it Joined: May 21, 2006 Posts: 25 From: Sweden PM |
Har mailat Katshing. Har bokat där...för några månader sedan...så står väl långt ner på listan! *snyft*
Men det kanske kommer fler sändningar nästa vecka.
I värsta fall får väl tålamodet räcka en månad till! *ler* |
Jag beställde min från NetOnNet torsdag förra veckan.. fick min i förrgår.
Men nu har dom tagit bort den från hemsidan, är väl för dom inte vet när dom får in flera, skulle jag tro. |
the Puffin Joined: Jul 10, 2006 Posts: 57 From: Sweden PM |
Verkar som att suget verkligen tog fart när det gick upp för folk att den verkligen fanns på riktigt. Tisdag-onsdags fanns den lite varstans, 2-3 lurar i varje expertbutik, o.s.v. Men nu verkar allt väck.
(Avantis från Grekland var så tarv på en att han skickade ut mig på stan att köpa en och skicka ner. Missade faktiskt en med ett par timmar idag på AirCall).
Frågade alla jag ringde om nästa skeppning och ingen hade nån aning. Kanske nästa vecka, kanske nästa månad. TPH skulle få 250 st "snart", men de hade 1500 på kö (hela landet).
/Sven
It's not OK, but almost leagal |
Hmm, ingen som lyckats hitta ett serial till IM+?  |
Näe, men kör AgileMessenger istället, den är kanon. Å gratis än så länge.
Ah tack för tipset, ska pröva det. |
|
tja killar. fick ett samtal från TPH i kista om en p990 . sa till snubben att jag har haft min sen tisdags, då sa han wow haha. jag vill ochså ha im+ koden om ni hittar en. måste man regga sig för agile? |
Näe, tror inte man behövde regga sig. Såg om Agile i nån annan tråd här, verkar som den är gratis för att den är en Beta, men den funkar kanon tycker jag.
/Sven
|
kan du posta en direct länk, jag är på mobilen och surfar, vill ladda ner den direct, tack! |
Vassego:
http://www.agilemobile.com/amuiq3.sis
|