Author |
NetCom Totalforsikring - Norwegian topic |
johanch Joined: Jan 02, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Den er grei. Jeg har alltid telefonen min med meg, og legger den ikke igjen i bilen. Har også kun et abonnement, så jeg har kun et SIM-kort Det går nok bra Får bare håpe at jeg ikke mister mobilen  |
|
CyberVisitor Joined: Dec 21, 2001 Posts: > 500 PM |
Quote:
|
On 2002-03-29 19:52, johanch wrote:
Den er grei. Jeg har alltid telefonen min med meg, og legger den ikke igjen i bilen. Har også kun et abonnement, så jeg har kun et SIM-kort Det går nok bra Får bare håpe at jeg ikke mister mobilen
|
|
Mister du den får du i alla fall en ny på försäkringen.
Ha det bra.
[addsig] |
Hei.
Jeg ringte Kundeservice, og der fikk jeg fortalt at hvis jeg mistet den f.eks. ved at jeg la den fra meg på et kafébord, og glemte den igjen, så fikk jeg ikke noe erstatning. Hvis jeg derimot mister den i bakken og den går i stykker, mister den i vannet slik at den får vannskade, blir frastjålet mobilen, da får man erstatning. Man får altså ikke erstatning hvis man glemmer igjen mobilen på toget, bussen eller noe slikt ifølge Kundeservice... Er dette riktig?? Følger man da kontrakten, eller tolker de det feil?? CyberVisitor? Er dette riktig?? |
CyberVisitor Joined: Dec 21, 2001 Posts: > 500 PM |
Quote:
|
On 2002-03-29 22:31, johanch wrote:
Hei.
Jeg ringte Kundeservice, og der fikk jeg fortalt at hvis jeg mistet den f.eks. ved at jeg la den fra meg på et kafébord, og glemte den igjen, så fikk jeg ikke noe erstatning. Hvis jeg derimot mister den i bakken og den går i stykker, mister den i vannet slik at den får vannskade, blir frastjålet mobilen, da får man erstatning. Man får altså ikke erstatning hvis man glemmer igjen mobilen på toget, bussen eller noe slikt ifølge Kundeservice... Er dette riktig?? Følger man da kontrakten, eller tolker de det feil?? CyberVisitor? Er dette riktig??
|
|
Om du "glömmer" telefonen och således inte kan visa upp den i skadat skick då du åberopar nyttjande av försäkringen erhåller du helt riktigt ingen ersättning.
Om du däremot tappar den, men kan visa upp den i befintligt skick, då erhåller du ersättning. Du kan således inte förlora telefonen, oavsett skick, ur din besittning om du vill göra försäkringen gällande.
[ This Message was edited by: CyberVisitor on 2002-03-29 23:49 ] |
Takk for svaret!
This post was posted from a T68 |
Er det noen som har NetCom Totaltforsikring og som har benyttet seg av dette? Kan jeg få noen eksempler og erfaringer? Takk!!! |
Hm... Ingen???? |
|
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
|