Author |
Svensk/Norsk P990 Tråd |
the Puffin Joined: Jul 10, 2006 Posts: 57 From: Sweden PM |
När vi ändå surrar om livsnödvändiga applikationer: Har ni hittat några andra bra app. för P990, typ en SSH-klient, VNC, etc? Nån bra site där det finns snygga themes? (Nåra halvfula finns här: http://www.zedge.net/)
It's not OK, but almost leagal |
|
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
tack kompis, det var snält
är det någon annan son tänker köpa en screen protector? joel och jag har bestält en from doml.com, kommer om en vecka från singapore. |
P990_want_it Joined: May 21, 2006 Posts: 25 From: Sweden PM |
Fan jag måste ha fatt i en nästa vecka. Om det ryktas om antingen ställen runt Malmö eller nätbutiker i Sverige som har/får in dem så posta det här...snälla!
Vill vill vill.....så mycket vill jag!  |
Jepp, beställde Martin Fields Overlay Plus från MobilFun i England och de ska vara här nästa vecka.
It's not OK, but almost leagal |
jn3 Joined: Apr 20, 2004 Posts: 37 From: PM |
Det funkade finfint ja.. ...agile alltså
[ This Message was edited by: jn3 on 2006-08-11 19:24 ] |
P990_want_it Joined: May 21, 2006 Posts: 25 From: Sweden PM |
Kollade Katshing nu...loggade in! Står på 176:e plats....så tydligen fick de inte tilläckligt med telefoner så det räckte så långt! Men vore väl fasiken om det inte skulle komma in en liten skvätt nästa vecka också! |
|
Har ni som har den haft många problem med buggar? |
Japp!
Eller, näe, inte så himla många, men nog verkar det finnas en del saker att fixa, allt från minnesläckage och kraschande webbläsare till menyer som är hopplöst svårlästa och inkonsekvent gränssnitt.
[ This Message was edited by: the Puffin on 2006-08-12 11:32 ] |
|
Har ni testat jbenchmark?
http://wap.jbenchmark.com/JBenchmarkHD.jar |
Jo webbläsaren har kraschat nån gång för mig.. Och minnes-problem nån gång, med för lite ledigt kvar.. |
|
Lite program för p990 finns på min sida.
http://mobile.johnex.se/files.php?dir=/P990/Software |
Osmano Joined: Jul 22, 2006 Posts: 252 From: Trondheim, Norway PM |
Hei svensker! Spørsmål fra Norge til de som har en telefon. Er det mulig å høre radio i bluetooth-headset? |
Magoo Joined: Oct 23, 2005 Posts: 0 PM |
Ja!
Eftersom telefonen har stöd för A2DP så kan du överföra musik via bluetooth headset...
Edit : Såg nu att det gällde radio. Jag vet inte om det fungerar med radio men det borde ju inte vara nåt problem...
[ This Message was edited by: Magoo on 2006-08-12 18:21 ] |
Antennen är ju i headsetet (som följer med).. har man inte det i kan man inte lyssna på radio.. så tveksamt om det går via bluetooth då |
Jodå, det går utmärkt. I med vanliga lurar som antenn, välj "Överför" till ditt BT-headset. Med mitt headset ser man RDS-infon på headsetet och kan byta kanal + styra volym med knapparna på sladden
[ This Message was edited by: the Puffin on 2006-08-12 21:58 ] |
|