Author |
Swedish Z1010 Thread |
DIFference Joined: Nov 28, 2004 Posts: 41 PM |
Fy fan va dåligt. Är ju hur ostbil som helst med vissa "funktioner". Nåja, får väl lämna in den tre gånger till teliabutiken och får ne V800i då. |
|
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Tycker den är stabil med R1K |
Inte med bluetooth-headset. |
King Cobra Joined: Dec 09, 2004 Posts: 0 PM |
Är det någon som fått Z1010 att fungera med ett bluetooth-headset?
Har precis köpt ett själv, och hela telefonen låser sig när man försöker använda röststyrning.
Kan man få detta åtgärdat på garantin? (har 6 mån. kvar på den)
|
Qoastro Joined: Feb 15, 2005 Posts: 447 From: Sweden PM |
Va! kommer det ingen mer FW? Ok att den hänger sig ibland men musiken hänger sig alltid när jag är inne på Esato's sida(bara Esato's, jag fattar inte varför....) och den dör ganska ofta när jag är inne på Esato's sida (Esato igen... suck...) Plus att det går extremt segt att gå in på sina bilder i mobilen. Nån som har nåt av dessa problem?
|
Quote:
|
On 2005-05-03 12:35:07, King Cobra wrote:
Är det någon som fått Z1010 att fungera med ett bluetooth-headset?
Har precis köpt ett själv, och hela telefonen låser sig när man försöker använda röststyrning.
Kan man få detta åtgärdat på garantin? (har 6 mån. kvar på den)
|
|
Så har jag med, och fler jag pratat med också. Riktigt kass!! För mig slänger telefonen ut ljudet i telefonen ibland också, trots att Bluetoothheadsetet inte är dött. |
UmbaLumba Joined: Mar 29, 2005 Posts: 3 From: Sweden PM |
Jag har också upptäckt att bilderna blir hel sega med R1K. Vet inte riktigt varför. Har även fått problem med synkroniseringen. Den har iofs aldrig funkat, men jag trodde det var min gamla mjukvara (R1G) som buggade... Någon som vet vad kan vara fel? Får bara ett meddelande att den avbryts när den försöker skicka till mobilen... |
Samma för mig OCKSÅ... |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Synk funkar bra för mig.
Bilderna tar ju långtid eftersom de är på minneskortet...
|
Om det tog lång tid för att de är på minneskortet skulle det inte gå att spela en mp3a som ligger på minneskortet. Det är bildvisningen som buggar. Ska ju även tilläggas att det alltid är samma bilder som går långsamt att ladda, men inte alla. |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Byter dom verkligen upp z1010 mot en Z800 om man byter in den tre gånger? |
En kille här ovan fick ju en S700i, eller en Z800 förutsatt att han väntade på den. Hos Telia. Men man vet ju inte, är väl från fal till fall säkert. Jag pratade även med en som jobbar i en butik som säljer mobiler. De hade gjort så också.
Mitt larm CP:ar sig också, även om jag STÄNGER AV det så går det ibland på efter 10 min. Störande...
Jag ORKAR bara inte ta tag i det. Men det blir väl snart kanske... |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Hmm, man kanske skulle köpa en begagnad för en billig peng och försöka byta upp till en Z800 istället
|
Gäller att den är köpt på Telia då (eller med Telia) för de verkar snälla med det här. Sen måste du ju ha garanti kvar såklart. Men det blir ju en del jobb med.
Och de lär ju se att den är köpt i någon annans namn på garantin med, då kanske de inte är lika snälla.... vet inte...
[ This Message was edited by: DIFference on 2005-05-11 15:11 ] |
Qoastro Joined: Feb 15, 2005 Posts: 447 From: Sweden PM |
Köpte min med 3 när de sålde ut dem billigt den 15 november förra året.... Låste upp den typ 3-4 dar senare
Det roligaste var att det var 3 som låste upp den åt mig, även om de tog grymt lång tid på sig...
|
|