Esato

Forum > General discussions > Non mobile discussion > Gprs on "Base" Belgium

Author Gprs on "Base" Belgium
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-22 19:37
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
ja ik vind da hier ook een kut land. als ik later ouder ben ben ik hier toch weg. misschien naar nederland of egenland,zweden of azerbijan.
en als je naar de belgische staat een email stuurd of een brief sturen ze je nooit terug! ik denk dat tegen het eind van het jaar er sprake zal zijn om base over te nemen door één of ander privé bedrijf. want ze smijten onnodig met geld, al dienen dommen reclam, ze zouden beter graties sms geven en hun service verbeteren!
racingboy
P990
Joined: Apr 26, 2002
Posts: 255
From: belgium uit limburg
PM
Posted: 2002-05-22 20:03
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
dat zou pas klantenbinding zijn, smskes goedkoper maken, bv 3BEF ipv 6BEF!!! dan zou orange opeens veeeeeeel meer klanten hebben!!!! kga mijn eigen netwerk maken:D gratis bellen, gratis smssen, gprs, umts enz...

greetings
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-22 20:10
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
om in een sms te sturen en afgeleverd te worden aan de ontvanger heeft base 1.45 BEF kosten! dus hebben ze nu 4.55BEF winst per sms! kunde u da voor stellen da ze dan nog met rode(of oranje) cijfers afkomen!
racingboy
P990
Joined: Apr 26, 2002
Posts: 255
From: belgium uit limburg
PM
Posted: 2002-05-22 20:19
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
tja jong, een andere operator is ook niet goedkoper!, kwil iets vragen, was ff wat post aan het lezen en ik zag dat jij toch wat redelijk voor over de nieuw wist! die nog niet uit is Hoe kom je aan die info? als ik da mag vragen?

thanks

greetings
ral
T610
Joined: Feb 27, 2002
Posts: 28
From: Belgium
PM
Posted: 2002-05-22 21:02
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Weet er iemand van ulle wanneer ge met Mobistar gaat kunnen wappen via gprs?

Ik heb nen T65 en juist nen MP3 speler (nieuw) gekocht op ebay voor 50€. Ni slecht.
racingboy
P990
Joined: Apr 26, 2002
Posts: 255
From: belgium uit limburg
PM
Posted: 2002-05-23 11:41
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
met mobistar kunt ge al wappe, via gprs maar tis veel te duuuur
greetings
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-23 17:24
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
bij mobi moet je een abonement hebben voor GPRS.
gewoon ik ken enkele gastjes bij die vroeger bij ericsson werkten en omdat ik ze al wat goei info heb gegeven geven ze mij ook nieuw info. hehe
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-23 17:25
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
aja mobistar is de duurste voor GPRS over gans de wereld. dus think about it!maar proxi is de 2de duurste! dus dit stom landje is het duurste van al!
racingboy
P990
Joined: Apr 26, 2002
Posts: 255
From: belgium uit limburg
PM
Posted: 2002-05-23 17:44
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Quote:

On 2002-05-23 17:24, bart wrote:
bij mobi moet je een abonement hebben voor GPRS.
gewoon ik ken enkele gastjes bij die vroeger bij ericsson werkten en omdat ik ze al wat goei info heb gegeven geven ze mij ook nieuw info. hehe



gelukzak! ik zou ook wel eens een paar mensen willen kenne, alle nieuwe informatie over die gsm!
ge maakt mij toch nieuwsgierig wa voor info?

gelukzak!!!
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-23 20:15
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
niet alle info maar meestal over nieuwe gsm's en bluetooth aparaten. maar ook niet alles he, enkel wat die enkele gastjes weten, over een nieuw speciaal ding dat wordt gemaakt zoals een noteboek dat siemens heeft weet ik nog niets enkel dat ze iets maken met dezelfde functies. gemoet gewoon contact zoeken met en hun ewa tips en iedeen geven.
bimbe
T65 blue
Joined: May 21, 2002
Posts: 1
PM, WWW
Posted: 2002-05-23 20:53
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Zijn we er nu eigenlijk al uit of BASE nu al GPRS aanbiedt of niet? Als er hier en daar al iemand gebruik van kan maken, wil ik wel eens wat moeite doen bij de klantendienst om dat bij mij ook aan de praat te krijgen.

Nummeroverdraagbaarheid (wow, onthouden voor de scrable!) is pas voor september ofzo zeker? Dan wordt overschakelen van de ene provider naar de andere wel heel eenvoudig. Als ze tegen dan geen GPRS hebben, ben ik toch wel weg.

Oh ja, weet er iemand of het mogelijk is om in te bellen op internet via een nummer bij BASE (maw. 24/u per dag daltarief voor Internet)? 'k Heb hier wel hun gegevens voor het inbellen voor WAP, maar post ophalen met mijn T65 lijkt op dat nummer al niet te lukken (zou ik sowieso SMTP-server bij BASE voor nodig hebben als ik wil reply-en) en ik kan met mijn notebook wel inbellen op dat nummer, maar kan niet surfen noch post checken.
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-23 21:41
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
dit is eigenlijk een post geworden voor vlamingen een soort chat forum voor ons. nummer overdraging zal heel heel veel problemen met zich meebrengen.
volgens mij is het totaal niet mogelijk om intebellen met een gsm op een internet verbinding die niet geschikt is voor wap! en W-lan kan je niet gebruiken met je gsm.als je echt snel wil surfen op je gsm zorg dan dat ja via bluetooth je computer verbind aan je gsm en dat er upload is naar je gsm. hehe dat moet dan ook wel dom doen zijn he surfen met je gsm terwijl je kan surfen met je computer.
bimbe
T65 blue
Joined: May 21, 2002
Posts: 1
PM, WWW
Posted: 2002-05-24 02:28
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Je bent blijkbaar nog nooit verder dan twee meter van je computer geweest Ik heb speciaal een datakabel gekocht enkel en alleen om mijn T65 op de laptop te kunnen aansluiten en overal te kunnen werken op Internet.

Ik heb momenteel twee inbelverbindingen ingesteld op mijn GSM: BASE and Tiscalinet. Met de eerste kan ik op WAP en de agenda synchroniseren met weblicon. Met de tweede kan ik mijn POP3-post ophalen en e-mail versturen.

Het zou echter leuk zijn als ik met mijn laptop zou kunnen inbellen op internet (met de GSM als modem) op een nummer van BASE, zodat ik ook overdag aan een aanvaardbaar tarief kan surfen. Ik heb al geprobeerd de inbelverbinding in te stellen met de paar gegevens die ik over de verbinding van BASE ken, maar hoewel de verbinding aanvaard werd, geraakte ik nadien geen meter verder. Inbellen lukt momenteel enkel bij Tiscalinet (of een andere gewone ISP), maar die hebben natuurlijk geen telefoonnummer dat met 048 begint...
racingboy
P990
Joined: Apr 26, 2002
Posts: 255
From: belgium uit limburg
PM
Posted: 2002-05-24 16:22
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
base heeft nog GEEN gprs!! het is wel in de testfase dus zullen enkele gelukzakken die bij base werken, wel gprs hebben!

greetings
bart
Ericsson T68
Joined: Feb 03, 2002
Posts: > 500
From: Flanders
PM, WWW
Posted: 2002-05-24 18:25
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
als die GPRS testen en het is de aan de kwaliteit van base dan zal het maar zwakjes zijn
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic