Author |
Netcom og MMS (Norwegian) |
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
Jeg har snakket med Netcom Kundeservice flere ganger i det siste, men de fleste kundebehandlerne er damer som ikke har hørt om MMS.
Jeg ringte også forhandlerservice (deltidsjobb hos Netcom-forhandler), og heller ikke de kunne svare meg.
Til sist fikk jeg napp hos en på kundeservice, som mente at Necom skulle komme med MMS en gang i løpet av året, antagelig mot slutten av året.
KAN DETTE STEMME?
Det er i så fall helt utrolig av Netcom, og hadde jeg ikke hatt et gunstig business-abbonnement skulle jeg byttet til Telenor fluxens....!
Er det noen som har hørt noe mer om dette?
-Forbanna HC- |
|
Hobbes Joined: Mar 28, 2002 Posts: 249 From: Oslo, Norway PM |
Sendte mail til Netcom for lenge siden og spurte om det samme, men jeg får aldri svar!
|
Ja, jeg har sendt flere mail - men det har jeg gitt opp..
Signaturen din gir ikke fullt så mye mening når vi vet at vi ikke får mms før slutten av året
Forresten noen som vet om man kan motta mms og bestille mms fra f.eks. NRK (hører at bl.a. Fleksnes, Åpen Post og Nyheter skal tilbys) uten at Netcom tilbyr mms? Eller må operatøren tilby dette for at man skal kunne motta det også.. Det er vel egentlig det mest naturlige, dessverre.. |
Quote:
|
On 2002-05-01 16:14, HC wrote:
Ja, jeg har sendt flere mail - men det har jeg gitt opp..
Signaturen din gir ikke fullt så mye mening når vi vet at vi ikke får mms før slutten av året
Forresten noen som vet om man kan motta mms og bestille mms fra f.eks. NRK (hører at bl.a. Fleksnes, Åpen Post og Nyheter skal tilbys) uten at Netcom tilbyr mms? Eller må operatøren tilby dette for at man skal kunne motta det også.. Det er vel egentlig det mest naturlige, dessverre..
|
|
Nå er det vel mildt sagt ikke bare MMS i den nye softwaren...... Håper virkelig at netcom får ut fingern, og at de har en gratis prøveperiode
|
Ingen som har Netcom her, eller.....?
This post was posted from a T68 |
Tidligere Site, nå Sense på netcom sitt nett. Helt topp hvis man ser bort fra mms....
|
AMD Joined: Apr 13, 2002 Posts: 80 From: Osloensis PM |
Jeg kan ringe og høre med to stykker som jobber i netcom. Han ene jobber på utbyggingssiden og han andre i kundeservice for bedrifter, de er mye dyktigere enn kundeservice for privat kunder. Dessuten må netcom levere mms tjenesten for at du skal kunne motta eller sende mms. Desverre. Men men vi venter jo fortsatt på sw oppgraderingen, så da er d ikke så ille avlikevel...
This post was posted from a T68 |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Solmyr
From: Asker, Norway
Posted: 2002-03-12 16:24
--------------------------------------------------------------------------------
I've just been in touch with Netcom, they're prices are not ready yet but they could guarrantie that they would not be even near 10NKr! BUT they will not have mms up and running till may/june!!! KS
This post was posted from a T68
Glemte du å søke?
KS |
stuttis Joined: Jan 09, 2002 Posts: 32 From: Norway PM |
Jeg solgte leiligheten for en som jobbet i Netcom, og hadde lange samtaler om bl.a MMS. Han fortalte at Netcom ville lansere MMS i sammenheng med Nokias slepp av 7650. Prisen var ikke bestemt, men ville høyst sannsynlig ikke overstige 5 kr. Det var også snakk om å tillate MMS via GPRS etterhvert.
|
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Og 7650 kommer i mai - juni...
KS |
|