Author |
Geab har ändrat sin web plats. "Sorry for the Swedish its about a Swedish Store" |
mrNoodles Joined: Feb 28, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Geab har ändrat på sin sida, och de har ändrat om bland sina "garantier" också.
Tidigare så hade Geab 14dagars ångertid på en produkt utan abonnemang. Nu är den nere på 7 dagar!!
Det hade även en "Inga sura miner garanti"
Vilket innebar att om man råjade ut för att samma produkt hade samma fel 4ggr så fick man en ny produkt. Det står ingenting om det numer, men de har väl kanske insett att de trotsade KKL genom det som de skrivit på sin sida.
Fick "post" från ARN där Geabs Daniel Lindholm skriver till ARN att de har en 14 dagars "prova på garanti", men den är nedskriven till endast 7 dagar, märkligt?!
Är det många som köper en T68 och får problem med den och väljer att lämna tillbaka den? Pratade även med Geabs Direkt Support om mina problem med min telefon och at den vart inne på service 3ggr o problemen består! De lovade att återkomma under morgondagen!
Den ska reklameras och inget annat, inga nya prdukter från den kedjan!! Handlar hellre på Telia
|
|
mases Joined: Feb 12, 2002 Posts: 61 From: Sweden PM |
Köpte min t68 på telia :-) fast det va för att det va dom som fick in den först
This post was posted from a T68 |
Hehe ja på samma vis "valde" jag, Geab var först här i "byn"
Men man lär sig av misstagen!!
|
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Geab vil vel sikre seg med hensyn alle feilene som har vært med Nokia sine telefoner i det siste.
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=4934&sid=1
Hver fjerde Nokia telefon som ble solgt i Finland i år ble levert tilbake på grunn av feil.
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=5010&sid=1 |
Oki tackar laffen!
De har nog fått in och annan T68 skulle jag kunna tro också, men just den där "Inga Sura Miner" kommer de inte ifrån iom. KKL.
|
|