Add to Bookmarks
123 ... 252627  Next
Author Turkish SonyEricsson Forum
shipmaster
P990
PM
Posted: 2003-05-29 22:21
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hi, I am Ericsson user since 1995.Now, I am using T68i phone.I like typical ericsson properties.But now, some

ericsson properties nothing.For example ; connecting beep sound,sms receive signal ,connect flashing led ,etc.After to

sony and ericsson connection, typical scandinavian design were disappear (example:model t 300, p 800,t 610).New

models resembled to Japanese products.I am missing old scandinavian designs,features and properties.What do you

think?Good days...
JoUrNeY
P800
PM
Posted: 2003-05-29 23:24
Selamlar
Burda cok fazla Turk'e rastlamak zor aslinda. Bende bir zamanlar T68i kullanicisiydim ve cok memnundum gercekten. Sonra P800 e gectim ve simdide T610 u bekliyorum buyuk bir hevesle. Baslikta Turkish yazdigindan pek kimsenin cevap vericegini sanmiyorum Kolay gelsin
shipmaster
P990
PM
Posted: 2003-05-30 14:50
Selamlar journey,
İlk mesajıma cevap verdiğin için teşekkürler.Tesadüfen bulduğum bu sitede Turkish Forum başlığı attım,çünkü dünyanın her tarafından başlıklar var.Filipinlisi,endonezyalısı,brezilyalısı forumda yer alıyor.Bunlardan eksik hiç bir tarafımız yok inan.Boşver yabancılar katılmasın biz birbirimize yeteriz.Telefonlara gelince,P800 den memnun kalmadın mı?Gerçi boyutları biraz büyük ama en gelişmiş model.T 610 un demosunu internette denedim.Açıkcası pek beğenmedim.Klasik ericsson özelliklerine alışmış bir kişi olarak bazı eksiklikler hissettim.Şu batarya performanslarını nokia seviyesine neden çıkartamıyorlar anlayamıyorum.T 68i nin en iyi şartlarda 3 günü geçtiğini hatırlamıyorum.Sen t68i kullanırken bataryan maksimum ne kadar gidiyordu hatırlıyormusun?Fabrika verileriyle alakası yok,bu verilere ulaşabilene de rastlamadım.Selamlar....
quiet1key
T610
PM
Posted: 2003-05-30 18:19
hi folks,
i've been surfing the Esato forums for quite a while now, and i think it is a rather uplifting sensation to see a Turkish discussion channel open. hopefully there'll be many others who find it as useful as we do...
i actually am not quite sure if we'll be allowed to keep posting in a language other than English, that's why i'll stick to the standard for now. after all, the forums are intended as an international database...
ever since Ericsson came up with the GH688 and TurkCELL ran that wacky commercial for it on and on during it's fledgling years, i haven't used anything but Ericsson products for mobile communications. shipmaster, although i do agree that the original Scandinavian designs implemented many details that made using the Ericsson phones a whole lot more fun and convenient than other brands, i think the new direction SonyEricsson has taken with phone design leaves little to be desired.
i've been the proud owner of a T68i for a little over a year now, and have recently purchased the brand-spanking-new powerhouse, the T610. by the way, the trademark status LEDs of Ericsson have not been completely left out of this new design; the 5-directional joystick in the center of the phone actually has a red LED built into it that will light up for warnings such as low battery, etc. - but unfortunately the ever-present blinking green light that we were so used to seeing has been done away with. i guess they figured we could do without that now that they've implemented a tremendous 65k color display. i must say here that the display exceeds all of my expectations. i was somewhat skeptical about how good the display quality was going to be after reading that SE was going with an STN display instead of a TFT, but the display on the T610 is at the very least up to par with, if not better than, most other phones available in the market right now featuring TFT displays. the pixels are very fine and the software renders and blends colours so well, one is hard pressed to notice the difference.
i have to admit, using an Ericsson phone that does not have the "yes" and "no" buttons was somewhat awkward in the beginning, but the menu system is designed so well (in age-old Ericsson tradition, of course) that you don't even notice it after an hour.
i for one was not a big fan of the "connection signal", and did not miss it at all when it was not included in the T68's so i only just realized that the T610 did not feature it as well after reading shipmaster's post.
in my opinion, one extremely important improvement to the basic design of the T68 that has been implemented in the new T610 is the better RF performance. one thing T68m and i users in Turkey might not have noticed is that the phone performed quite poorly when operated under higher frequency GSM networks, such as here in the United States. my T610 seems to always register at least one bar better than what the T68i thinks the signal strength is, and i've yet to have a call dropped mid converstaion - which was starting to become a rather annoying problem with the T68i.
now, as far as battery life is concerned, i don't know what you guys were talking about. the T68i i own consistently goes 4-5 days before i need to recharge and my T610 has been performing similarly. mind you, i am a person who frequently uses the GPRS connection to check my e-mail, etc. (gotta love that built-in e-mail client), and i do play a lot of games :) so i think i work the battery as much as the average person would, perhaps even slightly more. i think overall 4-5 days between recharges is a rather reasonable time period, especially when compared with the Panasonic GD87 and similar TFT-bearing models that only seem to go a single day or two with moderate use.
now, i believe it is rather unwise to compare the P800 and the T610, for they two devices designed for different uses - but still, i'd vote for the T610 if i were given the choice since it packs in the basic functionality i'd expect from a PDA along with Java support and everything else we've come to expect from a good mobile phone into a package that is quite smaller in size, and also better in appearance.
the only drawback i've noticed so far in my T610 is the hissing noise that seems to be a persistent problem for most users out there right now, but it seems SE will be rectifying this problem shortly...
there is a lot more that can be said about the T610, but i think i've covered what i think are some of the key points - so i'll leave it at that for now...
sinop1985
P800
PM
Posted: 2003-05-30 22:08
Selam millet.

Buraya ilk Türk-Forumu acan bendim, ama cok fazla ilerlemedi.
Sizin dediyiniz cok dogru, bizim filipinllierden felan neremiz eksik.

Ben ilk T39m kullaniyordum, cok güzel bir telefon. Sonra T68i ve T300 kullandim. Bana göre T68i hala en iyilerden birisi. Ondan sonra P800 aldim, simdiye kadar gördügüm en iyisi. Hersey var. Cok güzel. Ve sonunda T610 aldim, formu ve kullanisi cok iyi. Bataryasi uzun dayaniyor. ben almanyadanim.

Bu topiyi yasatalim lütfen.

Benden herkese selamlar

Sorusu olan hemen yazsin.

JoUrNeY
P800
PM
Posted: 2003-05-30 23:56
@shipmaster

P800 kesinlikle eksiksiz ve mukemmel bir cihaz fakat boyutlari acisindan biraz tasima zorlugu cektiriyor sahibine. Bu nedenle onu satip T610 gibi ufak bir cihaz almaya karar verdim. Ozellikle 1 sene kadar T68i kullanip cok memnun kaldigim icin T610 icinde ayni seyleri dusunucegimi saniyorum. T68i de pil sorunu hic yasamadim. Pili 4-5 gun goturuyordu beni normal kullanimimda (gunde 15 dakika civari konusma ve 4-5 sms olarak) ve bu sureler benim icin yeterli. Su ana kadar piyasaya cikan hicbir telefon fabrika verileriyle esit olmadi ve olamaz. Cunku bildigim kadariyla fabrika verileri sadece telefonu acip hicbir sekilde ellememek kosuluyla olan stand by zamanini gosteriyor yani ekran isigi hic yanmiyacak, sms veya arama yapilmayacak ancak o zaman belki veriler kadar goturebilir. Ayrica T610 SonyEricssonun ilk 65536 renkli ekrana sahip telefonu ve basarili bir ekrana sahip oldugunu soyluyo kullananlar. Tabii entegre bluetooth ta cok iyi bir ozellik. Kamerasi, Java, mophun ve 32 kanal polyphonic melodileri var ve kasasi aluminyum daha ne isterimki

@quiet1key
Selamlar
Esato'nun bir kurali olarak gormuyorum her zaman ingilizce yazmayi o yuzden Turkce acilmis bir thread e Turkce karsilik yazdim. Ayrica su ana kadar bircok thread de Yunanca olsun, Rusca olsun, Filipince olsun ve Almanca olsun ircok mesaj gordum o yuzden Turkce devam etmekte bir sakinca gormuyorum. Sende Turkce yazabilirsin bence sorun olucagini hic sanmiyorum zaten bu thread e sadece Turkler gelicektir

quanax
T610
PM
Posted: 2003-05-31 00:15
t610 yok mu gorunurlerde hala ? 500 euro olacak deniliyor cok degilmi millet burada 400 dolardan falan bahsediyor . doviz tepe taklak asagi giderken ciksa su alet de alsak.
sinop1985
P800
PM
Posted: 2003-05-31 10:28
Merhaba

Dogru, T610 lar almayada cok düstü. Ilk 450 Eurodu ama simdi 350ye var. Ben saticiyim ondan 280 euroya aliyorum. Siz hepiniz Türkiyedenmisinz??

Bakin, ben T610 2 haftadan beri kullaniyorum. Cok iyi, hele ekran ve insan elinde güzel duruyor.

Ama p800 laf yok. o en iyisi. tani biraz büyük ama, idare etmek gerek.

Cok cok selamlar.

Tabiki türkce yazacaz, yok ingilizce, yunanlarinkini gördünüzmü? Kac sayfa!!
gamba
T68 gold
PM
Posted: 2003-05-31 10:38
Merhaba,
bende t310 var ama kamera+telefon bir arada olmayinca kameradan resimleri aktar oradan da pc'ye aktar cok sorunlu.
t610 cok guzel gozukuyor ama cok pahali hala turkiye'de en dusuk 850milyon tl gordum daha ucuza goren var m?
selamlar
JoUrNeY
P800
PM
Posted: 2003-05-31 12:09
@gamba

Malesef su anda on siparis olarak satilan butun sitelerde fiyat 850 milyon yani 500 Euro civari ve daha dusuge bulmak imkansiz su anda. Piyasaya cikipta 1-2 ay gectikten sonra belki az da olsa dusebilir fiyati ama fiyatin dusmesini beklemeye niyetim yok cunku kullanmakta oldugum P800 gectigimiz hafta aracimdan calindi. O yuzden su aralar telefonsuzum ve sirf T610 u bekliyorum diye telefon almiyorum.

@sinop1985

Telefon burda ilk olarak KDV dahil 500 Euro civarina cikiyor. Aslinda bu yurtdisina gore yuksek bir fiyat ama fazlada secenegimiz yok bu telefonu almak icin. Fiyatin dusmesini beklemeye malesef vaktim yok yukardada yazdigim gibi P800 um calindi o yuzden telefonsuzum. Ben sunu sormak istiyorum normalde T610 modelinin 3 renk secenegi var : Mavi, Gumus ve Kirmizi olarak. Ama sanirim piyasaya sadece gumus olani cikardilar ve Turkiye'de satisa baslanicagi zamanda gumus olarak gelicek sadece. Bunun mavi rengini istiyorum ben normalde ama ne zaman ve nerden bulabilirim bir bilgin var mi ??

@quanax
Dovizin su anki durumundan yararlanarak satin almak istiyorsan o zaman bir internet sitesinden ( www.baskuda.com veya www.estore.com.tr gibi) ON SIPARIS olarak ismarlaman gerekiyor. Siparisini hangi gun verirsen o gunun kuruyla oduyosun fiyatini. Euro nun en dusuk oldugunu gun siparisi verip amacina ulasabilirsin yani.

sinop1985
P800
PM
Posted: 2003-05-31 14:26
Isterseniz ben size T610 yollarim. Ama ben ozaman gümrükte para vermem gerk. Ondan 400 Euroy bulur. Ama Türkce yok, inglizce, fransizca ve almanca var. ve renkler simdilik gümüs. Ama Türkiyede 5 milyona türkce yükleniyor.

Yada yazin ben türkiyeye geliyorum (gebze ye) ozaman getirecem zaten bisürü telefonlar. isteyen varsa bulusabiliriz.

Selamlar

[ This Message was edited by: sinop1985 on 2003-05-31 13:29 ]
JoUrNeY
P800
PM
Posted: 2003-05-31 14:32
@sinop1985
400 Euroyu buluyorsa zaten pek yararli olmuyor. Cunku piyasa fiyati 500 Euro civari olsaca ben 420 Euro civarina alcagim bir telefoncu arkadasta. Benim istedigim mavi rengiydi ama onun icinde yok diyorsun. Neyse yinede tesekkurler

[ This Message was edited by: JoUrNeY on 2003-05-31 13:35 ]
sinop1985
P800
PM
Posted: 2003-05-31 14:38
mavileri var ama paya pahali, onlar iscecten geliyor.

ben 400 euroy belki bulur diyorum, 380-400 arasi.

sadece isteyen varsa diye demistim.

Selamlar
JoUrNeY
P800
PM
Posted: 2003-05-31 14:49
@sinop1985
Anladim yinede teklifine tesekkurler. Mavi veya kirmizi olani bulmak baya zor sanirim. Turkiye'ye de sadece gumus olan gelicekmis ilk olarak. Neyse gumus olanda guzel napalim artik
sinop1985
P800
PM
Posted: 2003-05-31 15:06
bende zaten kirmizisini alicam kendime piyasaya cikinca.

ama z1010 de cok iyi bir telefon olacak. UMTS li, cok deyisik birsey olacak.

Selamlar
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
123 ... 252627  Next
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic