Author |
EMTS Center Norge |
Pkll Joined: Mar 23, 2002 Posts: 26 From: Oslo, Norway PM |
Hei.
Jeg leste på www.amobil.no i dag at EMTS Center Norge er konkurs.
Noen som vet hvem som nå skal ta service på SonyEricsson i norge??
Les hele artikkelen her.
http://www.amobil.no/?article=615&visual=1&id= |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
de ansatte ved EMTS i bergen blir overtat av NTS (Norsk Tele Service)
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Pratet med en forhandler i dag og de hadde fått en masse telefoner i retur som hadde ligget en stund hos EMTS. De må nå sendes til et annet verksted. Anovo tar i mot telefoner, men tror det er kun via forhandlere som har avtale med dem... |
stianj Joined: Feb 04, 2002 Posts: 59 From: Norway PM |
Jeg for min del er like glad. I høst begynte min T68 å bli tullete. Jeg leverte den inn på "Mobilverkstedet" i Bergen (jeg studerer her). De sendte den til EMTS Center.
Den kom tilbake akkurat lik. Nytt forsøk et par måneder senere. Kom tilbake like ille. Så da jeg var hjemme i Valdres i ferien, tok jeg den med dit jeg kjøpte den. De har serviceavtale med Tafjord Kommunikasjon i Ålesund. På denne tiden var garantien min utgått for lengst. Da kom den tilbake med beskjed om at det var fukt i systemconnectoren. Som de renset for 130 kroner (pluss moms). Siden har telefonen fungert som en drøm. Jeg fatter ikke at EMTS center kan ha hatt den inne to ganger uten å finne feilen. Og jeg er nesten lei meg på vegne av Sony Ericsson at Mobilverkstedet har krevd dem for penger etter at jeg har hatt telefonen der.
Leggetid nå. |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
ja det er sant ... EMTS sucks... iallefall i bergen...
Glad vi har bare avtale med NTS i Telekiosken
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Må si jeg har hatt en del problemer med EMTS! Alltid noe trøbbel der. Og etter at den nye kjøpsloven kom har du i alle fall noen rettigheter om du leverer der du kjøpte den..
[addsig] |
fregor Joined: Oct 19, 2002 Posts: 103 From: PM |
Quote:
|
On 2003-04-01 01:21, stianj wrote:
....jeg er nesten lei meg på vegne av Sony Ericsson at Mobilverkstedet har krevd dem for penger etter at jeg har hatt telefonen der.
Leggetid nå.
|
|
Tingen er den at verksted som Mobilverkstedet ikke får betalt for denne typen "repair handling" så du skal ikke være lei.... 
[ This Message was edited by: fregor on 2003-04-01 12:48 ] |
|