Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Hvorfor kan ingen ringe meg selv med full dekning?? :(

Author Hvorfor kan ingen ringe meg selv med full dekning?? :(
xadox
T68i
Joined: Dec 04, 2002
Posts: 65
From: Norway
PM
Posted: 2002-12-04 03:29
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hei!!!

La merke til at det var flere nordmenn her så jeg skriver på norsk og håper jeg får svar...
Jeg har en t68i og selv om telefonen er slått på og har full dekning kan ingen ringe til med eller sende melding... Trodde ikke på det selv før jeg sjekka det selv... Og når jeg ringer ut med telefonen er alt i orden igjen... Da kommer alle de meldingene jeg skulle ha fått for flere timer siden...

Dette er kjempekjipt og jeg håper at jeg får svar....

pachy
P990 no flip
Joined: Nov 05, 2002
Posts: > 500
PM
Posted: 2002-12-04 03:46
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
I`ll get my coat.
laffen
Sony Xperia Z5 Compact
Joined: Aug 07, 2001
Posts: > 500
From: Oslo, Norway
PM
Posted: 2002-12-04 04:03
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Yes, it's a lot of Norwegians here, but it's not for sure they know the answer to your question. Rewrite your post in English and you'll receive far more replies than you would get now. Guaranteed
LokeDemon
P800
Joined: Sep 17, 2002
Posts: 7
From: Norge
PM, WWW
Posted: 2003-01-19 22:25
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hei. litt sent Kanskje :/

Men i 90% av de tillfellen du beskriver er det lagt inn vdrkobling feil elle til nr som ikke er i bruk(datanr/faxnr) osv

tast #002# bekreft med "ring ut knappen"

Loke
slap
T68 gold
Joined: Jan 17, 2002
Posts: 35
From: .no
PM
Posted: 2003-01-19 22:47
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Jeg tipper det vil hjelpe om du går til 'connect->data com.->pref.service' og velger GSM only. Dette skrur av av GPRS når du ikke bruker det. Dette fikset samme problemet hos meg. (Bruker engelsk meny, så jeg vet ikke hva det er på norsk.)

This message was posted from a T68i

Access the forum with a mobile phone via esato.mobi