Author |
MMS hos Telia (Swedish) |
jnx Joined: Feb 28, 2002 Posts: 31 From: Sweden PM |
Någon som vet när ???
jnx |
|
kerberos Joined: Jan 15, 2002 Posts: 51 PM |
Det undrar jag med, nu är ju alla andra leverantörer i sverige på g, men inte ett ljud från felia. |
Pistvakten Joined: Oct 24, 2002 Posts: 184 From: Sweden PM |
Eftersom Tele2 påstås komma igång på Måndag så MÅSTE Telia vara på G åxå. Annars blir dom alldeles efter ! Men innan man kan skicka MMS mellan olika operatörer så är det ju inte riktigt intressant ändå. Men nog skulle det behöva hända nåt även i Telias nät... nu...nyss...hoppas... |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Verkar som Comviq inte lansera tjänsten den 11-11-02.Detta är bara ett rykte.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Måndag eller inte så är dom ju på G iaf.
http://www.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5855&sid=1
Telia har ju inte gjort nåt väsen ifrån sig alls ännu. |
Det är sant.Sedan jag startade med mobiltelefoner sista hälfen av nittiotalet så har jag märkt att oftast är Comviq först med nyheter.Vodafone kommer tvåa o sist Telia men när Telia väl kommer igång så fungerar deras till 100% vilket det kan vara lite si o så med för de två övriga.Obs nu använder jag själv Vodafone o tycker dom är bra.
Gustaf Joined: Dec 07, 2001 Posts: 339 From: Sweden PM |
Man blir minst sagt irriterad på att Telia iband kommer sist med nya funktioner. Om jag har uppfattat det rätt måste man ha ett GPRS-abonnemang för att kunna utnyttja MMS-tjänster. Eller har jag fel, går det ändå? |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Hmm tycker det brukar vara comviq som e sist o vodafone först. Hoppas att det kommer igång på måndag.
This post was posted from a T68i |
Man måste ha GPRS för mms hos vodafone i vart fall
amagab Joined: Oct 29, 2002 Posts: > 500 PM |
Vem är det som driver Telia egentligen. Det verkar som om dom fortfarande tror dom har monopol. Hurra för Comviq och Vodafone! |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
riktigt snåla operatörer!. Det e väl bara o dra igång skiten!. Får se om priserna pressas när den fjärde operatören kommer in. Riktigt dyrt att ringa i sverige om man jämför med andra länder. |
Gustaf Joined: Dec 07, 2001 Posts: 339 From: Sweden PM |
På 3G lär det nog bli ganska bra konkurrens. Med Orange, 3, Telia, Tele2, Vodafone. Men det lär inte bli helt billigt med 3G ändå, man kan hoppas på att man får betala en summa och sedan får surfa obegränsat för den summan. |
Telia verkar så stöddiga men har bäst täckning så som kontantkort rekommenderar jag halebop
This post was posted from a T68i |
Är det någon som har hört/sett/läst nåt nytt angående Telia ? Och hur blev det med Comviq/Tele2 egentligen...kom dom inte igång i måndags ?! |
andreaze Joined: Jul 02, 2002 Posts: 91 From: PM |
Telia kommer igång runt jul nångång sa dom när jag meilade och frågade för nån månad sen |
|