Esato

Forum > Sony Ericsson / Sony > General > T68 - believe it or not... :)

Author T68 - believe it or not... :)
mp3bjorn_
T610
From: Sweden
PM
Posted: 2002-02-03 18:57
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hi users. Im a 16 yars old boy from sweden I think esato rocks =) I'll soon get my t68 and i can't wait! Can u guys from sweden give me some answers? Is it true that u can change cover colour at "Expert" stores?? And where in Sweden do u get the new software? Thankful for answers. Bye.
kallingen
P990
From: Karlstad, Sweden
PM
Posted: 2002-02-03 20:36
hej!
okej, nej, jag tror inte du kan byta skalet på T68:an möjligtvis till silver men inte till guld tror ja eftersom den är något mer eftertraktad än silver. Men varje telefon som Ericsson till verkar så är endast 1/20 guldfärgade, det är en sådan färg som på t.ex. R520m Koppar som bara såldes i begränsad upplaga. Tror nog att guld kommer sluta säljas snart den också.
Min T68:a är silver, och jag bryr mig inte så mycket om den är guld eller silver, gillar mer insidan på den =)
Du kan uppgradera den på närmasta Ericsson service center kolla på www.sonyericssonmobile.com och gå in på sverige och sen kan du söka på din stad och kolla vart närmsta serviceceter ligger...

Sincerly,

Joakim Käll, Sweden
nwmq1
T68i
PM
Posted: 2002-02-03 22:19
Jag har hört att var femte är guld... jag har själv en guld...
jhb
T68 grey
PM
Posted: 2002-02-03 23:43
Ge upp, det finns två färger att välja bland. Att en färg är vanligare än den andra är väl inget att bry sig om. Vill fler ha Guld blir Guld vanligast, vill fler ha Grå så blir Grå vanligast! Normal logik!

English resume: Give it up!
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi