Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > WAP and Email

Author WAP and Email
Baptiste
Z600
Joined: Sep 08, 2002
Posts: 45
PM
Posted: 2002-10-05 19:06
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hallo,

Ik heb een t68i.

Ik wilde graag hetvolgende weten:

1) Ik heb net mijn SE T68i zo geconfigureerd dat ik via mijn toestel mijn emails kan downloaden. Ik kan dus in mijn "Postvak IN" al mijn nieuwe emails lezen. Nu wilde ik graag weten of ik, nadat ik mijn emails al op mijn gsm heb gelezen en dus heb gedownload, ook nog eens via mijn adsl en oultook op mijn PC kan halen. Of zal ik deze mails die ik al op mijn GSM las niet meer kunnen downloaden via mijn Outlook?


2) Ik heb een emailadres bij perso.be Op hun website en die van oneweb vermelden ze dat je je emails via wap kan raadplegen. Dit door gewoon naar wap.oneweb.be te gaan en daar in te loggen (zelfde dus als webmail). Ik dit echter geprobeerd, maar het bleek niet zo goed te gaan als ze zelf voorstelden. Wanneer ik dus naar wap.oneweb.be ga, krijg ik zelfs geen startpagina van onewe of perso. ik krijg enkel maar een bericht dat zegt ""Your client is not allowed to
access the requested object". Nadat ik verschillende keer hetzelfde proces heb overlopen, heb ik perso hebeld. Uiteraard een 0902-nummer aan 30 oude bef per minuut of 0.74€/min waar ik het anwtoord krijg dat alles bij hen wel lukt. Ze zeggen dus dat het ofwel bij SE ligt of bij Mobistar. Aangezien ik alle andere wap-pagina's van wie dan ook kan controleren kan het ook al niet aan mijn toestel liggen. enigste mogelijkheid dus nog: Mobistar. Nu ik ken daar een wat mensen en bel Mobi dus. Ik doe het verhaal en er wordt een technische fiche opgesteld. Een klein uurtje later belt mobistar mij op. Ze hebben daar alle wap-emulators gebruikt die men zich maar kan voorstellen. Alle wap-emulators die ze in hun bezit hebben, hebben dezelfde pagina proberen up te loaden. Tevergeefs. Nu de enigste mogelijkheid was dus nog dat het aan hun netwerk lag. Ze hebben bij mobi dan een wap-emulator gebruikt dat niet op hun netwerk is aangesloten en opnieuw werden zij ook met hetzelfde probleem geconfronteerd.

Heeft er iemand van jullie hetzelfde probleem of weet iemand het antwoord hiervan aub? Thx
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi