Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
Quote:
|
On 2003-02-19 00:19, Hurrle wrote:
så kan man sette en fornuftig pris (10kr pr mb kanskje) når markedet er der.
|
|
Jeg ville ikke kalle det en "fornuftig" pris. Det er det jeg betaler i dag for de første 20MB'ene, og kr.15,- pr MB etter det.(GPRS storbruker hos NetCom)
Jeg vil si at noe i nabolaget av kr.1,- pr MB er en fornuftig pris, men fri bruk mot en månedlig avgift er absolutt å foretrekke!
Sånn som det er i dag ligger GPRS kostnadene mine på opp imot 1000,- pr mnd med den billigste GPRS løsningen vi har i Norge i dag(så vidt jeg vet), og det er helt uholdbart etter min mening! For oss virkelige "storbrukere" burde prisen absolutt vært mer tilrettelagt vårt forbruk.
carpe noctem |
|
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
Merkelig det greiene på Komplett sine sider. I går var det bildet av en magiq gate mem. stick, men i dag er bilde av en vanlig mem.stick. Også vare nummeret stemmer med en vanlig mem stick, men ikke teksten over bildet...
Jeg ringte dem, og de skulle sjekke det ut......... |
Armin Joined: Mar 22, 2002 Posts: 128 From: Oslo, Norway PM, WWW
|
Hei, håper virkelig at noen kan hjelpe meg. Det er angående TipicMe. Jeg får koblet til med vanlig oppkobling (altså Dialup eller HSCSD) men med GPRS fungerer det rett og slett ikke? Er det noen her med Telenor GPRS oppkobling som har fått det til? Det blir ufattelig dyrt for meg å være pålogget TipicME med venlig oppkoblig som dere sikkert skjønner.
Takker for all hjelpen jeg kan få.... |
Guardian Joined: Jan 28, 2003 Posts: 3 From: Norway PM |
Skjalg: takker for hjelpen!
Jeg spurte skjalg om noe av det samme på forrige side og han sa en ting som funket både på opera, mail og tipicMe: lag en ny internet konto, velg type: gprs under advanced velger du address: internet
Det var det jeg gjorde og da funket alt!
|
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
@Armin
Har du satt APN (adress) til internett istedenfor wap?
[addsig] |
Armin Joined: Mar 22, 2002 Posts: 128 From: Oslo, Norway PM, WWW
|
Takk så mye, fant det ut. Men det er internet med en t ikke to.
|
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
Ja, armin.. nøyaktig som guardian sa det.. |
Afro Joined: Apr 05, 2002 Posts: 27 From: Norway PM |
Hei!
Har noen av dere hatt problemer med å få wavfiler til å spille på telefonen? Har overført noen geniale filer som jeg hadde tenkt å bruke som ringetone men de funker hverken når jeg skal spille av eller i ringetonemenyen. Feilmeldinga viser avspillingsfeil. Filene er mellom 120 og 240 kb.
Jobber på en av de store elkjedene, og snakka med sonyforhandleren i går, han hadde fått inn 64 duo, men hadde ikke hørt noe om at større var på vei inn. Komplett importerer selv da...kanskje det er saken |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Quote:
|
On 2003-02-18 13:09, tranquil wrote:
@Zand
Det var i utgangspunktet en reperasjon, det viste seg å være en oppgradering av SW som var det nødvendige.
Tok ca. en uke.
Men du... Kjør en back up først!!!
Du mister alt i telefonen! Og når du kjører en restore etterpå må du ha god tid, det tok nesten tre(!!!) timer, men da er alt som før.
|
|
Fikk du telefonen tilbake med norsk språk? De ringte meg i dag og sa at den var klar nå...! Gleder meg til å hente den igjen i morgen. Fikk ikke tatt backup pga at jeg bruker mac, men så hadde jeg ikke så utrolig mye nyttig på den. Blir programmer man selv har lagt inn slettet?
@Armin
I know... Var bare en trykkleif 
[ This Message was edited by: Zand on 2003-02-19 18:17 ] |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@Zand Med den siste SWen er Nordisk språkpakke innkludert. Norsk, Dansk, Svensk osv. Jeg er redd du vil se at du har mistet alt som var lagret i telefonen, ink programmer. Telefonen er som når du kjøpte den. Det er noen andre endringer også, enkelte ting er forskjellig fra hvordan det var men jeg klarer ikke å sette fingeren på nøyaktig hva det er.
This message was posted from a P800 |
|
hehe.. telefonen din spøker tranq!
ouuu |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Da ble jeg nr 1000 her! hehe
Noen som har sett den nye Siemens?? Den ser jo helt rå ut den! |
|
hmm.. din post var nummer 1001, så... jeg vant jeg vant!! hihi  |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Noen som har fått MMS meldingene fra TV2 til å fungere skikkelig. når jeg mottar f.eks nyheter på MMS, så viser drop logoen, deretter nyhets representant, men når når det viktigeste av alt, nyhetene skal dukke opp så forsvinner de med en gang, har ikke sjanse til å se hva som står der engang .....hva er galt? ... for å lese den er jeg nødt til å spole sekvens for sekvens.
|
|
jeg må det jeg og, vet ikke helt hvorfor det skjer, men de må ha f**ka opp litt med side-tiden.. |
|