Author |
Swedish Z1010 Thread |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
min har bara lite bortskavt färg vid usb-kontakten...
|
|
emilb Joined: Jul 14, 2004 Posts: 0 From: PM, WWW
|
Quote:
|
On 2004-11-03 23:06:00, emanuelj wrote:
Hur går det lyckas ni hålla ifrån er z1010 från repor och märken?
Såg idag när jag var ute i solen att jag fått lite små märken på den övre gråa delen av knappsatsen trots att jag är mycket försiktig med den och den ar bara två veckor gammal...
|
|
Stäng av den lägg den i ett skåp och sluta använda den....en telefon ska användas och då blir dom repiga... |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jovisst är det ju så... |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Andrahandsväret är så dåligt att man lika väl kan använda den helt ut utan att tänka på följderna.Så har jag använt mina lurar utan att repa dom onödigt förstås.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Ok, får väll sluta att bry mig så mycket då ..
Det ända som stör mig är att gummiskyddet över usb kontakten blivit lite lustig i passformen (sticker ut på mitten)... Någon som har märkt något liknande? har bara använt usbkontakten ca 4 gånger.. |
jn3 Joined: Apr 20, 2004 Posts: 37 From: PM |
ja mitt gummiskydd till usb-porten får jag inte in längre, den står snett ut.. pga. av att den skavts av osv.. lite irriterande.
[ This Message was edited by: jn3 on 2004-11-05 00:17 ] |
Ja min usbkontakten vågar jag inte använda.. Kör med bluetooth istället, vill ju inte att den ska bli ännu värre... |
dittmer Joined: Jul 16, 2004 Posts: 0 PM |
Uppdaterade idag mjukvaran i min Z1010 till R1H015. De påstod att den inte skulle "klippa" samtalen när den skiftade mellan 3G-teckning och s.k. 2G. Första samtalet efter uppdateringen.... vad hände? Jo, just det. Samtalet bröts... |
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
Med 3 ja, inte med telia ;-)
This message was posted from a Z1010 |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Jag körde min z1010 när jag hade den med 3 och Telia.Helt klart så fungerade Telia bättre men 3 är ju en ny operatör så dom kanske kommer ikapp om något år eller så.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|
Jap. :-)
Är det nån som har R1H?
fimpiel Joined: Mar 14, 2002 Posts: 132 From: Sweden PM |
Quote:
|
On 2004-11-04 22:58:33, emanuelj wrote:
Ok, får väll sluta att bry mig så mycket då ..
Det ända som stör mig är att gummiskyddet över usb kontakten blivit lite lustig i passformen (sticker ut på mitten)... Någon som har märkt något liknande? har bara använt usbkontakten ca 4 gånger..
|
|
Hehe, jag hade samma problem, enkelt fixat... Slet helt enkelt ut gummiploppen. Visst, det ser lite fult ut, men jag pallade helt enkelt inte ha den fåniga gummiplutten stickandes ut i tid och otid! |
|
Fint :-) jag har tejp på min.
@fimpiel
Tror du att man skulle kunna sätta dit en ny utan att öppna telefonen? |
fimpiel Joined: Mar 14, 2002 Posts: 132 From: Sweden PM |
@emanuelj Jag tror inte det utan att va isär luren, plastbiten satt riktigt hårt, och det kändes som att den var fastgjuten i något. Men jag ska lämna in på uppgradering, ska kolla om dom kan byta den utan att skicka iväg. Återkommer med svar i veckan! Förlåt för alla å ä och ö, men ärligt esato, FIXA!
|