Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
klikk deg litt fram og tilbake i menyene, så finner du MSN der.. |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
joho... jeg fikk det til helt på egen holdt ( stålt over seg selv)
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
helt på egen hånd vil jeg vel påstå at er sterkt overdrevet  |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
He, he... Skal begi meg ut på dt der om noen minutter, så stand by, her blir det mange ord min far ikke lærte meg.
This message was posted from a P800 |
|
hehe... jo da jeg fikk det til helt allene.. etter at du sa jeg skulle trykke litt rundt på knappene...
lykke till... vis du trenger hjelp så spør meg.. gjorde det akkurat..
|
du trengte hvertfall en del poster her før du fikk det til.. hadde du klart deg på egen hånd hadde du ikke trengt å poste noe som helst her..
tranq - det er jævlig enkelt.. så dette klarer du!  |
Er det mulig?
Kb'ene renner jo som... ja jeg vet ikke hva!!! 388Kb ved å åpne www.vg.no! Det funker som F men HALLO!!! Dette blir dyrt!
Skjalg. Jeg tror du må fikse GPRS MEGA-bruker her!
Tranq
|
|
GPRS skulle uten tvil vært mye billigere enn den prisen det ligger på idag.. inntil det skjer noe med prisingen anbefaler jeg at folk holder seg til wap.vg.no  |
|
det er sant... skulle hat fri bruk på GPRS sånn som de har i sveits (og orange 2 i uk tror jeg)...
Kunne ikk vært mer enig. Btw... Poster dette fra P800 via Opera, hvordan ser det ut? Har skrudd av PCn for kvelden... |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
@tranquil
Ser akkurat ut som om du skriver fra en vanlig pc.
Prisene på GPRS er jo nesten den eneste grunnen til at det ikke blir brukt så mye. Leverandørene lurer på om det i det hele tatt er noen vits i bygge ut og gå over til 3G så lenge det nesten ikke er noen som bruker 2,5G, men når du ser på prisene er jo forklaringen ganske enkel. 38kr (gammel Telenor pris) for å åpne www.vg.no, så er det jo ikke så rart det blir lite brukt. Om man har fri bruk av GPRS i f.eks. et år framover vil bruken eksplodere (hvertfall stige voldsomt), så kan man sette en fornuftig pris (10kr pr mb kanskje) når markedet er der.
Noen som husker gratis SMS med Telenor RingKontant i begynnelsen? Det var jo det som gjorde at mobil tok av totalt, og spesielt blandt ungdom. Når det så ble betaling for tjenesten så var folk avhengig, men med en fornuftig pris var det akseptabelt.
Vet ihvertfall at det er prisen som stopper meg fra å bruke GPRS mer. |
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
hei igjen folkens,
Idag instalerte jeg "filemanager" og "Image_viewer_fps". Når jeg startet å bruke "Image_viewer_fps" så får jeg opp en informasjon box hvor det står "ikke nokk minne" og et knapp "fortsett". hver gang jeg trykker på denne knappen så lukker programmet seg og jeg får ikke bruke det. Jeg har over 4 mb ledig på int. minne og over 7 mb ledig på eks. minne.
PS: finnes det vibrering på P800, evt hvordan slår jeg den på.
Håper dere kan hjelpe meg igjen
PFH TAKK IGJEN
MD |
|
MD:
slå telefonen av og på så får du vel startet programmet?
vibrasjon skrur av under "phone" - "Edit" - "preferences" - "sounds and alerts" - "vibrating alert" |
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei igjen,
Meget Takk for hjelpen igjen skjalg.
MD  |
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
Sjekket ut konto sidene mine på komplett.no i går....Når jeg bestilte magiq gate 128 duo så sto det at det kunne skaffes på 5 dagetr, men den gang ei, nå har de dem ikke i butikken før 14/3-03.......Da var som noen nevhnte her forleden, stol aldri på de datoene til komplett.....
Noen som vet om noen andre butikker har fått inn mem stics duo/MG ?? |
|