Author |
Swedish Forum |
Supreme Joined: Oct 10, 2002 Posts: 144 PM |
Ahhh, äntligen har jag fått tillbaka min T300
Den var inne på reparation i över en månad innan jag kunde
gnälla till mig en ny från Euronics
Lycka, motsvarande  |
|
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Quote:
|
On 2002-11-26 16:04, ppcrockar wrote:
@rob
Kolla om du har följande i APN i datakontot (för GPRS inte för MMS):
isplnk1.swip.net
Då ska det funka
Jag fick tag i en kille på Comviq's kundtjänst som verkade ha koll på läget.. Efter det så funkar det som det ska.
Om man använder GPRS via för att surfa på datorn eller handdatorn ska man lägga till följande till modemets intialiseringskommando:
at+cgdcont=1,"IP","isplnk1.swip.net"
|
|
Fyfan va bra!
Tusen tack "ppcrockar" |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ rob
Lungt...  |
Delayed Joined: Nov 21, 2002 Posts: 0 PM |
Har för mig att man kan skriva in wap.swipnet.se också under APN på T68 telefoner.
När man får MMS inställningarna till T68i så måste man gå in i telefonen för att aktivera profilen, har för mig den ligger oaktiverad när man får själva MMS inställningarna. |
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
@rob Fick du det att funka nu?!
Skall kanske testa det där tipset.. =) |
fresj Joined: Apr 05, 2002 Posts: 55 From: Stockholm, Sweden PM |
Delayed: Var ska man aktivera profilen? Kan du beskriva något mer utförligt. Jag får inte Comviqs MMS att funka på min t68i. Hur svårt ska det behöva vara liksom?  |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
Någon som har planer på att skaffa sig en panasonic GD87... Jag tycker den verkar stört kul!
This post was posted from a T300 |
Stajlerboy Joined: Mar 05, 2002 Posts: 455 From: Sweden PM |
Hejsan alla glada. Jag fick tillbaka min T68m idag. När jag fick tillbaka den såg den ut som en T68i. Dom skulle bara byta ut volymknappen på sidan. Men när dom bytte den bytte dom bakstycke också dom bytte till T68i bakstycke och volymknapp. Dom ringde mig igår och sa som det va och sen frågade dom om jag var intresserad av T68i front, knappsats och kåpan som sitter för antennen för 300kr. Och jag tackade självklart ja. Så nu har jag en T68m med T68i utseende. Förutom batteriet och den blåa belysningen.:-)
This post was posted from a T68i |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2002-11-27 00:55, Stajlerboy wrote:
Hejsan alla glada. Jag fick tillbaka min T68m idag. När jag fick tillbaka den såg den ut som en T68i. Dom skulle bara byta ut volymknappen på sidan. Men när dom bytte den bytte dom bakstycke också dom bytte till T68i bakstycke och volymknapp. Dom ringde mig igår och sa som det va och sen frågade dom om jag var intresserad av T68i front, knappsats och kåpan som sitter för antennen för 300kr. Och jag tackade självklart ja. Så nu har jag en T68m med T68i utseende. Förutom batteriet och den blåa belysningen.
This post was posted from a T68i
|
|
vart hade du lämnat in den nånstans?
kanske ska nämna att du kan få problem med garanti om du behöver lämna in den igen (om du nu inte lämnar in den på samma ställe)... även om du betalar för bytet är det inget som är godkännt av ...
[ This Message was edited by: Cytech on 2002-11-27 07:04 ] |
Stajlerboy Joined: Mar 05, 2002 Posts: 455 From: Sweden PM |
Ja, jag vet det. Min garanti går ut om cirka 2veckor ändå. Jag lämnade in den på EMTS.
This post was posted from a T68i |
Vet någon var man kan hitta spelet Ice Digger till t300?
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Över 1000 såg jag nu när jag skulle ändra detta
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2002-11-27 13:29 ] |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Någon som vet varför inte Esato-sidan funkar som den ska.New posts räknar bara upp.Jag är uppe i 5682 nya nu o det bara ökar.Den visar att jag loggade in den 21-11 senast trots jag har loggat in o ut många ånger sedan dess.Har fungerat innan.Kan det ha att göra med att jag kör Norton Internet Security 2003 eng. version?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Till Jultomten!
Jag har varit sååååååå snäll iår så jag tycker jag är värd en P800 i julklapp
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=5941&sid=1 |
Hoppas P800 kommer till jul som dom på SE har lovat . Undrar vad den kommer att kosta
|