Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
hehe.. eg sletter alltid alle standard toner jeg da.. så jeg har den nok ikke..
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
Residentevil Joined: Feb 29, 2004 Posts: > 500 From: Raccoon City, USA PM, WWW
|
Could someone please translate that into English for me?
I en e-mail fra en i Sverige, fikk jeg tilsendt disse bildene av XM Turnpike Cruiser. Bilen tilhører en entusiast i California, som forøvrig har eid bilen i mer enn 20 år.
Slik så bilen ut for et par år siden. I følge han som eier bilen i dag, er bilen nå under restaurering. Tilbake til "dreamcars"
Tough times don't last, tough people do! Free Tibet |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
I en e-mail fra en i Sverige, fikk jeg tilsendt disse bildene av XM Turnpike Cruiser. Bilen tilhører en entusiast i California, som forøvrig har eid bilen i mer enn 20 år.
Slik så bilen ut for et par år siden. I følge han som eier bilen i dag, er bilen nå under restaurering. Tilbake til "dreamcars"
I got these images of XM Turnpike Cruiser in an e-mail from Sweden. The car belongs to an enthusiast in California, and he have owned the car for more than 20 years. This is how the car looked like for a couple of years ago. The car is now under restoration according to he who owns it today. Back to “dreamcars”.
Noen som har noen gode sekker for "bærbare" pc med 17 tommer skjerm, må ha plass til en del bøker...
Har en Kensington sekk nå, men er ikke helt fornøyd.
Har sjekket litt rundt og funnet noen på nett i utlandet...men ikke noe særlig i Norge...
Eventuelt om noen vet hvor man kan få tak i booqbags i Norge?
Denne er litt konge Phyton XL

[ This Message was edited by: BeeWee on 2005-11-30 15:31 ] |
|
Jeg har en helt original NORDIALOG ryggsekk hvor eg får plass til en hel 1-2 dagers vekkreise tur..
|
Trenger en med egen laptoplomme og plass til litt skolebøker...
|
|
må det være ryggsekk da? Er vel bare å gå i en butikk der dem selger ryggsekker det da..
|
Er ikke så lett å finne til en "bærbar" med 17" skjerm...
|
Pallister Joined: Nov 13, 2004 Posts: > 500 PM |
Her finner du noen;
http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10014
|
|
Er ikke så mange sekker der...har vel egentlig sett på de fleste webshopene som selger datautstyr...men takk alikevel.
|
hoximagic Joined: Mar 13, 2003 Posts: 24 From: Sweden PM |
Finns det någon snäll person i Norge som skulle kunna hjälpa mig att registrera ett gratis konto på Mobical.net? Vi i Sverige får inte registrera eftersom Mobical har sammarbetspartners här.
Om denne person kunde skicka ett privat meddelande med kontouppgifter, så kan jag sedan ändra mobilnummret till mitt svenska nummer.
Jag lovar att heja på Norge i vinter-OS om någon hjälper mig  |
slappy2 Joined: Apr 22, 2004 Posts: 42 From: Oslo/Norway PM |
Quote:
|
On 2005-12-02 13:10:11, BeeWee wrote:
Er ikke så mange sekker der...har vel egentlig sett på de fleste webshopene som selger datautstyr...men takk alikevel.
|
|
Kjøpte en Samsonite sekk på elkjøp for et par måneder siden. Den har glatt plass til en 17 tommers sattelite laptop hvertfall.
[addsig] |
|
god overstått jul guttaboys
slappy2 Joined: Apr 22, 2004 Posts: 42 From: Oslo/Norway PM |
Noen som vet hvor man kan få kjøpt W900 med Telenor abb. Søkt rundt på nettet, men finner bare med NetComog Tele 2 abb. Gjør ikke noe å ha med en annen operatør, men vil ha makspris på datatrafikk og så vidt jeg vet er det bare telenor som har innført det hittil. Har noen andre der er ikke operatør så viktig.
[addsig] |
|
alle telekiosken butikker har den inne på lager. ikke minst har telefast og dangaard i fleng. Jeg har f.eks. et stykk igjen hos meg i butikken men det er i bergen da..
sorcer Joined: Jul 28, 2005 Posts: 12 From: PM |
Hei og hopp:)
Jeg var så uheldig å miste tlf (k750i) i gulvet ifra ca 30cm høyde. Dette førte da til at linsedekslet ble løst og har ikke den fjørbelastningen som den hadde før.. Nå glir den frem og tilbake som den selv vil.. :/
Må sikkert sende den inn for å få den rep. men hvor får jeg kjøpt nytt deksel? Har litt lyst på d750 dekslet og hvis jeg sender med det til verksted så fixer de sikkert det...
Noen som har gjort det, vet hvor jeg får kjøpt og pris på deksel samt verksted jobben? |
|