Author |
Cesko-Slovenske forum |
brakin Joined: Nov 24, 2004 Posts: 1 From: ZM-BB slovakia PM |
joooo, ale bolo tam toho velaaa, a aj sportaky, dake ferrari v blate alebo vo vode
|
|
sorac Joined: Sep 05, 2004 Posts: 42 From: SKlandia - New Mine PM |
hehe asi idem jazdit off road..
You'll never get a second chance to change the first impression.  |
sorac Joined: Sep 05, 2004 Posts: 42 From: SKlandia - New Mine PM |
ked mas chut na pivo, je vzdy po ruke.. ))
[ This Message was edited by: laffen on 2015-04-30 12:08 ] You'll never get a second chance to change the first impression.  |
7wcsnurka Joined: Jul 18, 2004 Posts: 12 From: Velky Saris,Slovakia PM |
Na toto cs forum som uz zabudol
El cau
Dobre fotoze,ludia su sprosti,suv a do terenu
Ayindyie |
brakin Joined: Nov 24, 2004 Posts: 1 From: ZM-BB slovakia PM |
robko, fajn ze si si precital PM este sem musim stiahnut B1
mimochodom, otazka na teba a aj oltcita:
rozdiel (daka definicia) medzi offroad a suv, mne je to uplne jasne v praxi, ale teoria je aka ?
.. lebo napr Nissan patrol bol offroad, v dnesnej dobe sa uz vyraba Patfhinder (navara) a ona pridavnu prevodovku nema, ale pohon 4x4 sa radi ovladacom na palubovke (cize elektromechanicky)
takze je Patfhinder offroad alebo nie ?
|
7wcsnurka Joined: Jul 18, 2004 Posts: 12 From: Velky Saris,Slovakia PM |
No zaklad praveho offroadu je rebrinovy ram,tuhe napravy(pripadne len zadna),mechanicke uzavierky dif. a medzinapravovy mechanicky diferencial,redukcia,pripadne viac druhov redukcii v roznom pomere....suv ma len zvyseny podvozok a ma nezavisle zavesenie kolies,elektronicky pohon 4x4 napr cez spojku haldex,to len tak zhruba....oltcit ti to myslim, dokaze vysvetlit lepsie
Btw a zaklad su aj gumy drapaky
Ayindyie |
sorac Joined: Sep 05, 2004 Posts: 42 From: SKlandia - New Mine PM |
zabudli ste botovi poslat pm..
You'll never get a second chance to change the first impression.  |
oltcit Joined: Sep 01, 2004 Posts: 7 From: Somewhere in the UK PM |
taktak,ako pise snurka,len dodam SUV vzniklo ako chybajuci segmet trhu urceny primarne pre nase nezne polovicky,aby nerozbijali disky na obrubnikoch a pre tych ,ktori chcu mat pocit,ze aj oni su ON v OFF precitaj si napr. toto vlakno,ako vznika skutocny OFF http://www.4x4club.sk/forum/v[....]tdays=0&postorder=asc&start=0. Ad Haldex,ci elektronicke ovladanie,su doplnky,zaklad je vzdy dobry mechanicky zaklad,nemas zelezo,nemas nic,vsetko okolo su len veci na ulahcenie a zaroven na kazenie
What does not kill me, makes me strengthen  |
Branimir Joined: Sep 04, 2004 Posts: 0 From: Piestany, Bratislava - Slovaki PM |
On 2010-02-11 17:51:00, brakin wrote:
a zas dalsi rok
tato vyrocna sprava sa mi zacina pacit
cafte, sa tu takto schovavate?
ad fb, som tam celkom aktivny, mam tam braskov, svagrine, pridam foto maleho a svagrina ukaze nasim... podla mna ok sluzba, len sa jebe niekedy
http://www.zlyprezident.sk/ |
Branimir Joined: Sep 04, 2004 Posts: 0 From: Piestany, Bratislava - Slovaki PM |
kdy zadáte do Googlu find Chuck Norris hned v prvním odkaze vyjede: Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you.
http://www.zlyprezident.sk/ |
brakin Joined: Nov 24, 2004 Posts: 1 From: ZM-BB slovakia PM |
Snurka presne tak to chapem aj ja, ram vozidla, tuhe napravy a polozena kasna, toto je klasicky offroad,
ale vyvoj ide dopredu a technika nam dospieva, zacinaju sa pouzivat samonosne karoserie a nezavisle zavesenie ramien
(predpokladam, ze koli komfortnejsej jazde) a manualne (pakove) ovladanie nahradza automatika resp. ovladanie otocenim prepinaca
Robko, toto je z manualu Pathfinderu
lichobeznikove zavesenie ramien vpredu, a viacprvkove zavesenie ramien vzadu
.. poloha 4 je uzamknutie diferakov a prevod do pomala, cize maximalka je cca 60km/h
je to elektronicka funkcia, otocenim ovladaca, namiesto zaradenia predneho nahonu pakou (stara klasika) a zaradenie terenneho chodu v pridavnej prevodovke ... cize efekt ten isty, len ine, pohodlnejsie ovladanie
1. Pohon dvoch kolies, pohon len zadných kolies na optimalizáciu spotreby v
bežných cestných podmienkach.
2. Preventívny a reaktívny režim Auto Mode, ktorý mení rozloženie krútiaceho
momentu zo 100% na zadných kolesách na 50/50 na zadných a predných
kolesách , s cieľom zabezpečiť čo najlepšiu trakciu podľa podmienok na
ceste.
3. Režim 4H, ktorý volí rozloženie krútiaceho momentu na predné a zadné
kolesá v pomere 50/50 pri jazde nenáročným terénom na povrchoch ako
sneh a blato.
4. V režime 4L sa volí veľmi nízky prevodový pomer pre jazdu v náročnom
teréne. Zabezpečuje maximálny výkon a trakciu pre jazdu do prudkých
svahov a v náročnom teréne, ako je piesok, hlboké bahno a sneh.
napr aj Mercedes G je cistokrvny OFFRoad
ale jeho nastupca GL uz ma samonosnu kasnu, lichobeznikove zavesenie vpredu a vzadu viacprvkove zavesenie, pohon ma 4MATIC, ale pisu ze to je offroad ... tak teraz neviem
|
7wcsnurka Joined: Jul 18, 2004 Posts: 12 From: Velky Saris,Slovakia PM |
B2,gl nieje offroad,ale obrovska suv krabica,pathfinder to iste len v mensom pravych offroadov je uz len zopar,napr to super gecko,patrol,defender(jeho derivaty santana,masiff),j70-80-90,disco 2-3,potom male samuraj,niva,stara vitara,pickupy l200,navara atd........pravy offroad MUSI mat rebrinak a tuhe napravy atd,inak su jeho vlastnosti v tazkom terene obmedzene a ak su dodrzane jeho vlastnosti na ceste su otrasne,proste suv sa snazia sklbit protichodne poziadavky a to nejde...na ceste su neohrabane koli vysokemu tazisku a vahe a v terene koli vyssie spominanym veciam...floncik elektroniky je ale fajn,presne v pripade co spominas,ak sa mechanicke uzavierky ovladaju elektronicky,to je pripad disco 2-3-4.scamu,myslim gecka,100vky,patrola atd
[ This Message was edited by: 7wcsnurka on 2010-02-23 21:52 ] Ayindyie |
sorac Joined: Sep 05, 2004 Posts: 42 From: SKlandia - New Mine PM |
konecne plodna debata.. )))
takto sa mi to paci.. ))
You'll never get a second chance to change the first impression.  |
brakin Joined: Nov 24, 2004 Posts: 1 From: ZM-BB slovakia PM |
no navara, je presne taka ista ako pathfinder, akurat ma korbu a v zadu nema pruziny ale listove pera, mame ju v robote, L200 neviem ako je robena.
takze Hummer je potom tiez suv, nema ram, inac dava to logiku, tuhe napravy su v terene neprekonatelne, a na ceste su obmedzene, pri vysokych rychlostiach je jazda daleko stabilnejsia a komfortnejsia na samonosnej karoserii ako na aute s vysokym taziskom a slabou stabilitou.
v dnesnej dobe su cesty kvalitne, a ludia preferuju rychlu jazdu, a z offroadu sa stalo uz len hobby.
dopitu sa upravuje ponuka, a cicikovia si kupuju navonane SUV s vykonom 500ps a 700Nm v domneni ze prejdu dakar
kua sak dakar vyhral SUV VW
ozaj, jazdil som v terene wranglerom, to bola paradicka
|
7wcsnurka Joined: Jul 18, 2004 Posts: 12 From: Velky Saris,Slovakia PM |
Tu navaru potom berm spet,pickupy velmi nesledujem a wrangler je offroad ako vysity,samozrejme....scasti aj cherokee,ale tam je asi samonosna....branko cmarni parametre sasi a podvozku tvojej tatry
Ayindyie |
|
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
|