Author |
Swedish Forum |
Stajlerboy Joined: Mar 05, 2002 Posts: 455 From: Sweden PM |
Tjena!! Jag var nere på EMTS idag och dom sa att det skulle gå på garantin.. Skit bra.. Den ska vara klar på Måndag eftermiddag men jag jobbar på eftermiddagar men jag ska hämta den på tisdag,, Får se om den funkar då.. Om dom inte lagar den får jag ju en ny. En T68i.  |
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Någon som vet när Halebops portal kommer igång igen?Har varit nere snart en vecka för uppdatering.Måste vara den längsta uppdateringen i IT-världens historia.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
superunknown Joined: Nov 21, 2002 Posts: > 500 PM |
Hello from the philippines! Anyone can give me or exchange vodafone sweden sim to a sim from here.;-)sms me +447729283399
This post was posted from a T68i |
blwzero Joined: Sep 27, 2002 Posts: 6 PM |
men halebop är lite sega just nu men dom kommer nog att ha den uppdaterad ganska snart för dom har nästan allt färdigt nu..
det är vad jag har hört i alla fall.
D |
adamizer Joined: Sep 29, 2002 Posts: 427 From: Gothenburg, Sweden PM, WWW
|
Jag har surfat h-bop i ett par dar nu även till portalen verkar funka ok nu inte märkt något strul än iallafall.
This post was posted from a R520 |
Ja Halebops gprs fungerar bra men deras sida är kass
This post was posted from a T68i |
adamizer Joined: Sep 29, 2002 Posts: 427 From: Gothenburg, Sweden PM, WWW
|
Ja men deras sida har alltid varit konstig. Där får man hoppas att det man ska göra funkar. för det verkar som om de inte vet hur man gör .
This post was posted from a R520 |
uno44 Joined: Nov 15, 2002 Posts: 4 PM |
Är det nån med comviq kontant som fått mms att fungera?? |
Lelle Joined: Sep 23, 2002 Posts: 14 From: Stockholm, Sweden PM |
nej min fungerar inte heller.. Min gprs har inte fungerat typ på två dar och nu när jag äntligen fick MMS-inst. och GPRS-inst. (igen) så fungerar absolut inget! Förrut så försökte den ansluta, men nu säger den direkt att GPRS-misslyckades och vid status står det: "GPRS ej registrerat" Helt sjukt... Comviq e riktiga bönder alltså
[ This Message was edited by: Lelle on 2002-11-22 15:46 ] |
Delayed Joined: Nov 21, 2002 Posts: 0 PM |
Lelle: Om du har en Nokia 7210 så får du dubbel kolla dina GPRS inställningar till telefonen, de automatiska telefon inställningarna till den telefonen är felaktiga.
http://wap.comviq.se/ota/manual_wiz.phtml |
Delayed Joined: Nov 21, 2002 Posts: 0 PM |
Kan vara vissa problem med T65/T68.
http://wap.comviq.se/meramobil/show.phtml?show=VANLIGAFEL |
marton Joined: May 30, 2002 Posts: 146 From: Sweden PM |
Är det någon som vet vilka inställningar som gäller för MMS hos comviq? De skickade ett aktiverings SMS men ingenting ställdes in. Jag är främst intresserad av service-center adressen för MMS. |
swe_chris Joined: Nov 17, 2002 Posts: 5 From: PM, WWW
|
Ni får gärna besöka www.phonezone.tk
[ This Message was edited by: swe_chris on 2002-11-22 20:53 ] |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jag har skrivet inställningarna i denna "thread" gå tillbaka 2-3 sidor så står det där  |
När kommer vi att nå 1000 inlägg?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|