Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Mijn broertje heeft wat gezeik met O2, wat zijn de kansen dat hij zijn abbo (gratis) kan opzeggen als het weer Telfort wordt ?? |
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
ja dat gaat morgen gebeuren he? Niets over gehoord, over abbo's overnemen e.d. geen idee!
|
toyota Joined: Aug 14, 2003 Posts: 47 From: R.mond (Holland) PM |
Dag mensen van het goede leven
Ik heb een vraag.
Ik wil Vodaphone live aanschaffen,maar weet niet de prijs per kilobyte kost of verzenden van een MMS.
Welke toestel zal ik nemen in combinatie van een abb:
Mijn huidige Telly is de SE P800,die bevalt mij super.
De T610 lijk mij erg gaaf,wat vinden jullie ervan?
Doei
|
|
Ik denk dat jij je P800 errug gaat missen!
(ik neem hem wel over )
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Wie van de p800 gebruikers hier heeft al eens dat mooie gele gevaren driehoekje met een klokje dat een periode van 10 seconden aangaf en een pijltje naar de powerknop gehad dat aanduidde dat je leuke telefoontje finaal was vastgelopen?
Ik kreeg net de schok van mijn leven toen ik het zag, maar een snelle zoekopdracht hier gaf al aan dat het geen vreemd fenomeen is en dat een update van de software het zou moeten verhelpen.
Toch best vreemd want ik had hem al de hele dag niet aangeraakt en was ff op stap met de t68i (trilt beter en die mag van mij best wel gestolen worden tijdens het trainen). Nu moet ik dus weer eens een dagje op stap om dat ding weer van de nieuwste software te gaan voorzien en mag ik van alles weer een backup gaan maken.
Lang leve de techniek!
Only dead fish go with the stream! |
|
Tja... heb dat van de week met eigen ogen mogen aanschouwen op de P8 van een vriend. Hij heeft de telefoon aan en uit gezet en toen was het verholpen?? Komt (denken we) door een app die we erop gezet hadden en die vanaf de dld al niet echt soepeltjes ging.
|
toyota Joined: Aug 14, 2003 Posts: 47 From: R.mond (Holland) PM |
Mijn P800 heeft ook eens een gele gevaren drie hoekje gehad,toen ik een fout software installeerde of een onstabiel software dat heeft ook mee te maken.
Vlammetje,mijn P800 gaat voor 400,- de deur uit tot de P810 op de markt komt,dan verkoop ik hem pas.Een ding zeg ik je wel,de P810 wordt een Nokia killer
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Sja, ik blijf het in mijn geval vreemd vinden want ik heb er de laatste 3 dagen niets meer opgezet of afgehaald.
Of het moet aan Edoom liggen want dat heb ik uit nostalgische overwegingen heel de avond zitten spelen om te kijken of ik ook moe zou worden van een p800 schermpje na een paar uurtjes spelen. Maar Doom staat op de memorystick en niet op de telefoon zelf dus dat vind ik al helemaal vreemd, ach morgen maar even naar het service centrum brengen dan.
|
Succes ermee deliciosomarron!
toyota... ik houd het in gedacten
|
|
bedankt vlammetje, ik heb het gevoel dat ik dat hard nodig zal hebben!
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Niet zo'n probleem van maken, is mij ook een paar keer gebeurd. Even 10 seconde de power knop inhouden en klaar is kees. Heb sinds andereneenhalve week de nieuwste sw en ik vind hem erg stabiel.
succes |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ik heb die driehoek ook al een paar keer gehad op mijn p800, het is dus alleen wel vervelend als je p800 in mijn jaszak zit op mijn werk en je krygt die driehoek, dan moet ik eerst goed zoeken waar ik bereik heb (dat is orange he?) maar dan ben je alsnog onbereikbaar. Jammergenoeg is dat servicecenter niet bereikbaar met het openbaar vervoer dus dat word voorlopig geen nieuwe software voor mij :(
This message was posted from a P800 |
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
@Bianca
Waar woon je dan? Als je gewoon in de buurt van A'dam woont kan je makkelijk naar de kinkerstraat met OV.
MVG Owen |
|
Ik geloof dat je (wijde) omgeving rotterdam moet denken, toch Bianca?
|
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Merken jullie ook dat het aantal posts dat je verstuurt hebt minder wordt? Ik had er eerst over de 250 en het zit nu onder de 200... en ik merk wekelijks dat het steeds minder word.
VAAG!!!
Owen |
|