Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 |
Eddieman Joined: May 12, 2003 Posts: 3 From: Norway PM |
Hei!
Jeg bor på Ski i Akershus, og jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvor nærmeste service senter er, slik at jeg kan få oppgradert min T610.
Evt. så ville det også være til hjelp å få vite hvilket service senter som er nærmest Vika i Oslo.
Håper noen kan hjelpe, for det kunne ikke svensken som svarte på telefon hos SE...
|
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
da har jeg blå T610 på lager...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
Hmm. du kan jo gå til http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start . der har du alle servicene for oslo trur jeg he he. i hvert fall mobil butikkene
eller du kan ringe SonyEricsson telefonen. jeg husker ikke det nummeret nå men det kan vel @SE-mann (Sven) si det. for jeg husker det ikke som sagt. eller du kan se på kartet om du finenr ski. du må bla litt ned for og se forhandlerene (butikkene). og er det en skrutrekker ved siden av helt til høyre i ruta så er det et sørvice senter. det står det også hvis du hålder musa der litt, selfølgelig stille.
Hilsen Magnus Berg
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-07 22:00 ]
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-07 22:02 ]
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-07 22:04 ]
[ This Message was edited by: BS'n on 2004-07-07 15:46 ] |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Sitat:
| Alasken skreiv:
Hvordan mekker man egentlig bra midi filer? Har ett par som høres helt sjef ut, nesten helt likt mp3. (kanskje litt overdrevet, men du fatter)
|
|
Jeg trur det er litt vanskelig. Det virker som det beste er å få tak i notene og så spille melodien på en synthesizer. Det fins jo noen programmer som kan konvertere, men om de gjør det bra veit jeg ikke. Koster penger gjør det i hvert fall. Men med å søke med google.com fins det en god del bra midi-filer omkring. Klassisk musikk og filmmusikk har mye bra instrumentalt. Har en råbra melodi fra "Das Boot/U96"..., som du sier så høres den nesten ut som en mp3.Kristian André
[ This Message was edited by: kristaga on 2003-08-07 22:05 ] |
|
hmm. jeg får ikke til og få url adresser sån at man kan gå rett inn på den, hvis du kjønner. kan noen hjelpe meg?
takk
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Skriv <a href="http://www.google.com">Søk med Google</a> og resultatet blir: Søk med Google Kr.A. PS: Du må ta vekk krysset foran "Disable HTML on this post" for at det skal virke.
[ This Message was edited by: kristaga on 2003-08-07 22:19 ] |
|
sån ja. jeg hadde ikke tatt krysset på jeg. da kjønner jeg. han må gå til [url=http://www.sonyericsson.com/no]denne siden[url] for og finne di nærmeste mobil senterene. i oslo.
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-08 09:40 ]
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-08 09:41 ]
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-08 09:42 ] |
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Du må skrive det sånn: [url]www.sonyericsson.com/no[/url] det er en skråstrek i den siste urlen, da kommer det som en link(SEM)
[ This Message was edited by: snw on 2003-08-08 12:17 ] |
SE_T68i Joined: Jun 03, 2002 Posts: 8 From: Norway PM |
Kuuuuult, jeg gjorde akkurat 13 sekunders trikset på min T68i med software R8A006. Det virket å fjerne alt av forhåndsinstallerte bilder, themes osv. Men jeg mistet nesten alt av bilder, ringetoner, og layouts. Men det var verdt å gjøre det fordi jeg fikk mere ledig plass på mobilen.
This message was posted from a T68i |
|
hmm prøver igjen. www.sonyericsson.com
AMD Joined: Apr 13, 2002 Posts: 80 From: Osloensis PM |
Kan noen fortelle meg om det nå er mulig å få tak i memory stick duo 128 mb. helst ikke magic gate serien. få gjerne med hvor og pris.
Takk på forhånd |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
er ikke og få tak i norge enda..
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
viste dere at dere ikke trengte og skrive [url] fåran og bak. bare adressen www.sol.no jeg skrev ikke noe [url] der jeg
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Men du trenger å skrive det hvis du vil at det skal stå noe annet enn bare adressen, hvis adressen er veldig lang, kan det være en god plan å gjøre det sånn: FAQ og da må du skrive det sånn: [url=http://www.esato.com/board/faq.php#bbcode]FAQ[/url]
|
|
jepp. det vet jeg minside
[ This Message was edited by: BS'n on 2003-08-12 10:39 ] |
|