Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Finner ikke helt ut av det der...
Må en være logget på som melem for å kunne se alt som står på de sidene? Når jeg går inn der ser jeg kun teksten, ingen bilder eller oppskrift på hvordan det gjøres.
Hvis du får det til, del det med oss da vel.
|
|
Afro Joined: Apr 05, 2002 Posts: 27 From: Norway PM |
noen som vet hvordan man kopierer et nummer i oppføringer og limer inn i en annen oppøring?t68 hadde d remember?
This message was posted from a P800 |
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
Jepp du må registrere deg og være pålogget for å se vedlegg. Skriver forresten dette med Opera, tilkoblet gjennom Bluetooth. Denne nettleseren ruler!!
carpe noctem |
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
Spaceworld og Rolfs har visstnok fått 64MB duo! løp og kjøp!
sjekk
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=226
700,- er ikke så ille.. men faen, jeg venter på 128sticken!
themes greiene funker veldig fint, har en del artige farger på skjermen nå! men VNC greiene var vanskelig å finne ut av.. jeg frykter nextgentel routeren min sperrer litt.. har hatt mye trøbbel med routeren min og sperringer før hvertfall!
Jøss, nå fikk jeg opera browseren på mail fra han contaygious fyren, han PM`et meg og lurte på om jeg ville ha den, SELVFØLGELIG ville jeg det! 
[ This Message was edited by: skjalg on 2003-02-12 21:46 ] |
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
Gled deg, Skjalg. Den er virkelig fantastisk!!
Prøv den gjennom Bluetooth, utrolig rask og lett å bruke!!
carpe noctem |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Quote:
|
On 2003-02-11 18:17, Hurrle wrote:
Noen som har prøvd Teletopia?
Meldta akkurat på søstra mi, men finner ingen måte å sjekke saldo. Har valgt Teletopia (+4799801000) som meldingssenter og det virker å sende mld, men finner ingen måte å finne ut hvor mye det er på kontoen. Den er ladet med hjemmetlf med 100kr.
|
|
De kommer med saldo-tjeneste i løpet av uken. Telenor har forsinket tjenesten. Om kort tid kan du sende "saldo" til 1933 og få saldoen... |
|
Er på nett med opera over bluetooth nå! Veldig bra! |
|
hmm.. hvordan lagrer jeg ett bilde fra en web-side jeg har åpnet med opera browseren? |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
@skjalg
Kunne du lagt den ut på en link? vil også ha opera  |
Hvis noen sender den til meg så kan jeg legge den ut på min server...
[addsig] |
|
var det ett hint eller zand?
du har den i mailen din nå iallefall.. håper ikke noen blir pissed fordi vi videredistribuerer denne greia.. men den er jo gratis da, og skal slippes om 4 dager |
Kan forresten en eller annen ta og sende meg en mms? Har ikke fått det på P800 og vil jo gjerne se hvordan det blir...
41 21 11 11
Opera er nå lagt ut på http://zim.no/opera.sis
[ This Message was edited by: Zand on 2003-02-12 22:27 ] |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Takker så mye Zand.....
Er det noen som har fått til remote control?. jeg har opnet for de to portene på ADSL routeren min fra NGT, men alikevel så vil den ikke connecte til serveren som er startet på pc. noe som har fått dette programmet til?
Og hvilke bluetooth kort anbefalest? jeg lånte med hjem et 3com pcmcia kort 6096 eller noe. Det var jo helt elendig, og begge bærebare jeg testet det på låste seg når jeg satte det i, driveren fungerte heller ikke. Deretter lånte jeg med meg en usb utgave (3Com), dette fungerte men jeg klarte ikke å connecte til telefonen via DUN. og jeg fikk ikke til å bruke Webviewer mot bluetooth. hvordan skal jeg egentlig sette opp når jeg skal bruke Webviewer mot bluetooth, DUN er jo en dial-up og jeg skal jo ikke bruke noe modem, bare ISC mot bluetooth kortet. Noen forslag til hvordan og noen som har erfaring med 3Com USB bluetooth?
[ This Message was edited by: Nopoint on 2003-02-13 00:40 ]
[ This Message was edited by: Nopoint on 2003-02-13 00:40 ] |
|
jeg bruker en tecom USB dongle, og den fungerer utmerket, MEN!! man må bruke den med Billionton software som er til nedlasting på billionton hjemmesider! Softwaren som følger med fungerte ikke for meg.
Zand - når sendte du meg melding om at du ville ha Opera igår? den kom frem 0:22 , regner med at du sendte den en del tidligere enn det, ettersom du fikk Opera av meg i 23-tiden og du la den jo ut på serveren din med en gang!
Virker som det er noe heng hos teletopia.. |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Er netcom sine MMS tjenester ganske ustabile?? Har registrert meg som på MMS siden til netcom. Har netcom mother og 7650. Men jeg får ikke sendt MMS. Ikke til meg sjøl engang. Noen som kan hjelpe?
Og ikke si at jeg skal selge 7650 og skaffe P800. Ekke hjelp det. |
|