Author |
Ett Svenskt K700 Forum |
deviltao Joined: Aug 19, 2002 Posts: 34 From: Stockholm, Sweden PM |
Georgia Rebel:
Vet du några roliga spel som man kan ladda ner till K700? tex colin 4 eller V rally?
|
|
kallegod Joined: Jul 02, 2004 Posts: 143 PM |
Ganska OK mobil i väntan på S700.
|
kallegod Joined: Jul 02, 2004 Posts: 143 PM |
I stort tycks wapen funka väldigt bra, men som många andra, så har jag inte kunnat läsa Expressen. Det går utmärkt i SX1. Däremot kan jag komma in på vissa sidor som inte SX1 klarar. Konstigt!
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@deviltao
Nix håller själv på att leta efter backgammon men kan inte hitta det så kanske du kan hjälpa mig?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
deviltao Joined: Aug 19, 2002 Posts: 34 From: Stockholm, Sweden PM |
Är det någon här som vet vart man kan hitta lite roliga midi eller mp3 filer som man kan lägga in i telefonen som ringsignaler.. tex... en tupp som gal, eller någon som skriker svara odyl.
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Okey, konstigt. Alltid i något forum för en speciell mobil, så brukar ju alltid programvaran dyka upp, men i det här fallet så är det ingen som frågat, så då gör väl jag första frågan. Vad är senaste program varan. Min bror har en K700i som plötsligt lagt av. Och då menar jag inte att den slutat fungera helt, utan att vissa funktioner lagt av. Han kan inte ta bilder, eller video, han kan heller inte öppna detsamma...
Min bror har programvara RZA 004 (om jag inte läser fel på mina kråkfötter till anteckningar)
The Truth is out there!!! |
nosnaj Joined: Jun 06, 2004 Posts: 48 From: Sweden PM |
@deviltao
Sök på DC så hittar du massor. Om du vill ha mp3-snuttar med musik rekommenderar jag testlåtarna på tex http://musikshop.gp.se, de är lagom långa och färdigklippta  |
Fortfarande ingen med backgammon till en k700?
This message was posted from a WAP device |
BlurryEye Joined: Mar 06, 2002 Posts: 120 From: Stockholm/Sweden PM |
@deviltao
här är lite mp3-ljud: http://www.sound-effects-library.com/free/mp3.html
sök på google på "free mp3 sounds" så hittar du massor.
[ This Message was edited by: BlurryEye on 2004-07-09 20:49 ] |
nicko Joined: Feb 23, 2004 Posts: 5 From: Sweden PM |
Alla ni som letar efter spel till K700 - kolla in http://www.mobile9.com/invboard/index.php?showtopic=3193&st=0 |
BlurryEye Joined: Mar 06, 2002 Posts: 120 From: Stockholm/Sweden PM |
@nicko
det var en riktigt bra lista med spel! |
Kan man uppdatera K700i själv via nätet nu?såg en tråd om det här på
Esato men är osäker.
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2004-07-14 23:26 ] |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@GEORGIA REBEL
jovisst kan du det... ingen farligt i det... väldigt säker procedur som användarna av P900 fick vara först med å använda, vi kommer säkerligen få se många nya mobiler med denna möjlighet framöver... men självklart kan man fortfarande gå till ett serviceombud och uppdatera om man känner för det. |
@Cytech
Vad behövs för prylar?Kan man göra det med en BT-dongle t.ex?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
du måste ha synkstationen, DSS-20 eller DSS-25 för att uppdatera... funkar inte med vanlig USB kabel, IR eller Bluetooth. |
|