Author |
Norgeschat |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
jepp. seriøse spørsmål og greiier '
he he...
men det er jo kjekkt
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
wooow check det her a!!! KONGEN SKAL BESØKE MEG!!!
http://www.dagbladet.no/sport/2003/06/24/371998.html |
|
var det deg som stod ved siden av kongen?
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Han stod oppå meg Bjerkebanen!
|
|
ååå.
ideot assa.
du er jo ikke stallen vettu.
du har nick som navnet på stallen.
|
nei jeg er Bjerkebanen! Altså sto han oppå meg!
|
|
hvordan kan du skrive her på esato hvis du er bjerkebanen?
|
sjelen til Bjerkebanen går igjenn på de merkligste måter igjennom de merkligste folk!
Det fatter du vell??!!
|
|
dust
|
det er du som er dust da!! Din hemma downer!
|
|
din ferdig fallende stall
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Ser egentlig ikke helt det store problemet med at noen tråder har blitt låst...stod jo egentlig bare masse bullshit der uansett...at post-counten min har gått ned med en 200-300 er ikke akkurat det som bekymrer meg mest for å si det sånn...hvis noen trodde at laffen & co kom til å la oss holde på å snakke piss i tre-fire seperate tråder tror jeg ikke de tenkte særlig langt..
Uansett, tilbake fra Spania nå.-..var hjemme i halv tre tiden i natt, og så rett på vakt kl 0800 i morges....fikk broderen til å bestille t610 til kosovo for meg, sånn at jeg får den momsfritt..hvis ikke han får den der nede i dag tror jeg ikke den når fram til Norge før neste torsdag, når jeg drar på tre-ukers ferie...ville rett og slett vært jævla typisk... |
|
Quote:
|
On 2003-06-24 13:17:38, BS'n wrote:
din ferdig fallende stall
|
|
bedre enn å vere en hemma downer!
|
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Faen, fikk nettopp melding fra broderen...han sa at mobilen ikke var kommet til kosovo enda...det betyr at jeg må nok venta en måned til før jeg får den... |
|
jeg konolerer så mye!
|
|