Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Als hij nog onder garantie valt, dan kun je gratis upgraden toch? Dat kan in ieder geval geen kwaad, lijkt me. Jammer dat ik de mijne niet meer heb, anders kon ik ff kijken wat de sw was..
Zonde dat je zo'n slechte ervaring hebt!
|
|
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
neeeee geen 3510i, dan ga je zeker problemen hebben! vooral MMS
de softwear update voor dat toestel doet niets uit. |
|
T310 (met NIEUWE sw??) oid?
|
|
T310 met nieuwe softwear, is nog beter dan anders, kalender, sneller, ietsje langer batterij. very good phone |
MaThIbUs Joined: May 17, 2003 Posts: > 500 From: Belgium PM, WWW
|
Alleen jammer dat T300-gebruikers serieus neig discrimineren tegenover de T310-gebruikers! Met die nieuwe update (R3B) ook weer :'(
|
|
hoe da, de T300 krijgt toch ook de kalender, of ni? |
lexje Joined: Jul 10, 2003 Posts: 1 From: Belgium PM |
Quote:
|
On 2003-07-10 13:14:52, Vlammetje wrote:
Als hij nog onder garantie valt, dan kun je gratis upgraden toch? Dat kan in ieder geval geen kwaad, lijkt me. Jammer dat ik de mijne niet meer heb, anders kon ik ff kijken wat de sw was..
Zonde dat je zo'n slechte ervaring hebt!
|
|
- Hoe kun je dat dan zien welke sw ik heb ?
- Waarom geen 3510i ? slechte ervaringen mee ofzo ?
Alvast bedankt voor julie snelle reacties
Groetjes |
|
softwear zie je zo: >*<<*<*
3510i is een model dat willen maar ni kunnen is. softwear bugs,slechte resolutie, batterij niet zo goed, groot toestel, oud menu structuur, niet contatitabel met nokia accessoires, trust me, you'rre better off not buying this |
MaThIbUs Joined: May 17, 2003 Posts: > 500 From: Belgium PM, WWW
|
Eh, bartje... 't Is wel ''software'' en nie ''softwear'', ik maar denken da ge over lingerie bezig zat ;-)
This message was posted from a T300 |
|
Ehhh, de T200 heeft geen joystick. En nu dat je het vraagt..... kan ik me niet meer herinneren hoe (en of) het wel werkte om de sw op te vragen!!
|
B@RTje Joined: Jan 27, 2002 Posts: 143 From: holland PM |
Kan iemand me trouwens even uitleggen hoe dat Bluejacking ongeveer gaat..
ik had iets gelezen erover dus ging vandaag in de trein is zoeken naar toestellen.. maar kon niks vinden
En waar kan je precies zo'n tekstje maken wat je zou kunnen versturen naar de andere? |
|
bluejacken doe je meestal bij een nokia, of een toestel dat je kan tracken. je zoekt dus met je BT telefoon naar BT gsm's in je buurt (+-7meter) zodra je die vind kan je hem de volgende zaken door sturen: een background al dan niet in kleur, contact personen (naam+nr), ringtones, themes, kalender. met smartphones of de P800, kan je ook taken, en andere softwear door sturen.
meestal sturen ze de achergrond nokia met een X door en het sony ericsson logo er onder. een tekst doen ze via een contact denk ik, gewoon 1 erbij maken en sturen. pas op, als je bv een gsm ziet met een blauw lichtje dat knippert bv dat van een T68 of P800 wil niet zeggen dat je ze kan vinden met je gsm, ze moeten die functie opzetten. bij nokia staat die standard aan. |
|
text kan ook via sms, en dan print naar device
|
lexje Joined: Jul 10, 2003 Posts: 1 From: Belgium PM |
Quote:
|
On 2003-07-10 20:07:08, bart wrote:
softwear zie je zo: >*<<*<*
3510i is een model dat willen maar ni kunnen is. softwear bugs,slechte resolutie, batterij niet zo goed, groot toestel, oud menu structuur, niet contatitabel met nokia accessoires, trust me, you'rre better off not buying this
|
|
staat bij ' software informatie =>
R7 A006
prgCXC1122331
CDA 102118/1
R3A
wat wil da juist zeggen ?
en ivm die 3510i , prijs is toch wel aantrekkelijk ? 159€ staat ie nu
met vriendelijke groetjes,
lexje |
|
HELLUP!!!!!
Nu heb ik EINDELIJK de email aan de gang (hiep hiep hoera!) en nu ontdek ik het volgende: ik kan geen attachments versturen!
Althans, vanuit de telefoon ziet het er allemaal goed uit, maar de ontvanger krijgt mooi GEEN attachment!!
En dat is nou juist waar de hele email-functie me om te doen was: het snel, eenvoudig en bij voorkeur in 1 x versturen van fotootjes.
Dus daar gaan we weer: wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik het voor elkaar??
Bij voorbaat dank
|
|