Author |
Forum for norske mobilbrukere |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
hva for noe?
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
glem det
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
ReWrite Joined: May 31, 2003 Posts: 0 From: Norway PM, WWW
|
Hei allesammen, registrerte meg for 10 min siden eller no.. og bestemte meg for og annonsere at jeg nettopp har bestilt T310(Har ikke mye cash) og vil dermed tre inn i de edle rekker blant dere andre stolte SE eiere.
Ellers har jeg en R600 fra Ericsson som var den siste masseproduserte Tlf de lagde før de lav helt over til SonyEricsson, og jeg har bare et ord til den
_ELENDIG_
Men håper T310 blir en mer posetiv opplevelse for meg
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Gratulerer med t310, du har gjort ett bra valg med å komme over til SE Jeg digger ikke designet på t310, så den har aldri vært ett alternativ for meg. Derfor vet jeg ikke så mye ellers om den utenom at den har tony hawk... |
|
kult.
for jeg har T300.
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Gratulerer med valget. Jeg har hatt T310 og kan si at det er en utrolig bra telefon. Bra lyd, kule spill, ekstremt godt bygd og veldig mye for pengene...
|
|
hva er forskellen mellom T300 og T310?
|
Høres bra ut, jeg er nemmelig bare 18 år og skal gå ut i lære nå, så penger er ikke akkurat det jeg har mest av.
Har hørt mye lovord om T310 og synes designen er litt "rar" men ellers helt ok..
Er egentlig ikke spillene jeg er ute etter, men en god mobil med mange funksjoner, synd den bare ikke har blåtann..
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
Hvor mye betalte du for den? |
|
ok, men jeg er bare 12,
he he
|
Sony Ericsson USB-kabel DCU-11 Passer til T68 og T68i 383.00,-
Sony Ericsson T310 Funky Purple 900/1800/1900, GPRS og MMS 1.687.00,-
Sum Varer 2 070.00
Det betalte jeg..
Måtte seff ha med datakabel i samme slengen
Hehe, jepp. Bestilte USB Bluetooth adapter i dag jeg da...til min t610 når jeg får den... |
|
Det høres strålende ut da, hvis du har pcen innenfor rekkevidde kan du sitte og kose deg på nettet via BT?
Får vente med en BT tlf til jeg har begynnt i lære.. da får jeg 6000,- inn hver mnd..så da kan jeg ta meg den friheten og være fattig en hel mnd..
|
he he.
Ja, det er konge med bluetooth....er 100 m rekkevidde på usb adapteret, så det er tlf'en som er begrensingen foreløping. Går jo an å laste ned ett program som du kan bruke til å styre dataen med mobiltelefonen. Joysticken styrer musepekeren, mens yes-knappen = venstre museknapp. Sjef. Har du prøvd det på t610 forresten Zand? |
|