Author |
Ett svenskt T610/T630-forum |
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
Idag gick jag till mitt SE-ombud för att få R3C istället, men telefonen vägrade ta emot uppgraderingen.
På fyra försök blev alla misslyckade...
Måste jag skicka in telefonen till Engström igen (suck) eller ska jag bara be dem vara envisa och försöka en massa gånger till. Vad tror du, Cytech som har svart bälte i detta?  |
|
Gugge72 Joined: Dec 18, 2001 Posts: 22 From: Sweden PM |
Hjälp!!! Har lyckats med att förlora alla mina kontakter i min T610. Använder mig dock av Christerssons phone backup men när jag skall göra en restore så blir det följande meddelande: Run time error '6' overflow. Vad skall jag göra???? |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Måste bara få uttala min frustration. Jag lämnade in min T610 i måndags för drygt en vecka sen för att åtgärda brusproblemet och uppdatera programvaran. Jag har väntat ett tag just för att det blir kortare väntetid och programvaran hunnit ändras. Hur som helst fick jag tillbaka den idag med R3C, men till min frustration så är ringsignalen helt otroligt låg trots högsta volym. Märkte även att vid samtal så fick jag ha högsta volym och ändå ha svårt att höra den andra personen. Bruset var dock borta, men en viss störning som distorisionsljud fanns. Dessutom stod det att telefonen var rengjord. Fast det märktes inte när man tittade in i högtalaren som var full i damm i alla fall. Telefonen gick tillbaka med vändande post.
@ Cytech
Testas inte telefonen efter den är lagad hos ett serviceombud? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@mange69
visst testas telefonen innan den lämnar serviceombudet... en rengöring behöver inte innebära att varenda dammpartikel avlägsnats... kan vara kontaktytor tex som är rengjorda då smuts på dessa lätt kan orsaka problem. |
Heden Joined: Oct 30, 2003 Posts: 0 PM |
Jag är nu inne på min 3:e T610, och precis som mange så är min ringsignal väldigt låg efter uppgraderingen till R3C. Trodde först att jag hade vant mig vid min reservtelefon (Nokia 6210) som verkligen skriker ut signalen, men nu får jag det bekräftat att fler har samma problem, så nu ska jag in med den för åtgärd ASAP! Jag återkommer med info
Mvh/ Niclas |
Enforcer Joined: Sep 15, 2003 Posts: 0 From: Sweden PM |
Någon som köpt HBM-30 ??
Kommentarer? Är den värd att investera i ?? |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Står om HBM-30 i senaste mobil. Saker som kan vara bra att veta är att:
1. Batterierna är ej laddningsbara. AAA-stavbatterier.
2. Namnvisning från teleboken i spelarens display funkar bara med SE-telefoner. Annars syns bara nr.
3. Det går inte att använda sladd. Datorn måste ha BT eller så kör man med kortläsare för minneskortet.
Allt enligt tidningen Mobil. |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
Car - 100 är stört kul. Gissa om vi har lekt på kontoret idag.
This message was posted from a T610 |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ Sam79
Var har du fått tag i en sådan? |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
Min boss fick tag i tre stycken genom någon av hennes polare.
This message was posted from a T610 |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Står på http://www.jt.nu att dom har CAR-100 i lager för omgående leverans för 695:-
Kanske lite mkt pengar för en sån pryl även om deb är cool |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@ppcrockar
Det var mycket för en leksak tycker jag också.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Jag kommer inte köpa nån Car-100. För mycket pengar, tycker jag.
Men den verkar jävligt skoj. |
MoggeW Joined: Oct 29, 2003 Posts: 1 From: Gefle , Sweden PM |
Fick min Car-100 igår också , mycket rolig sak , köpte den för 590 på katshing.se , mycket pengar, men gillar man prylar till oändlighet är ingenting omöjligt  |
reca Joined: Nov 06, 2003 Posts: 9 PM |
Cytech..
Om jag gissar rätt så har ni haft en revision i dag med en snubbe som heter Daniel K. Stämmer det? |
|