Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
vraagje, wie is de oudste nederlander hier. alle van jullie was er hier als eerste en hoe is hij hier terecht gekomen? |
|
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
21 jaar (vast niet de oudste)
en sinds april ken ik deze site en sinds een paar dagen actief op het forum (dus ook niet het langst bekend met esato..) |
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
Kocht een T310 voor 212 eurotjes.
Ben hier terrecht gekomen omdat ik altijd naar dingen voor mijn mobieltje zoek op inet. Dusssssssss |
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
met oudste bedoel ik, wie er hiet het langste al zit. |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@bart
lees gewoon maar de eerste paar pagina's van deze draad, dan kun je zien hoe lang sommige leden al Esato-member zijn (staat immers onder de avatar nietwaar?). Ik denk alleen dat ze tegenwoordig andere dingen te doen hebben naast het posten op het forum, of ze posten niet zoveel meer in deze draad.
Only dead fish go with the stream! |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Inderdaad, er staan mensen in deze draad die ik nog nooit tegengekomen ben
Maar ja, ik ben hier ook pas vanaf maart (op esato dan)
|
MaThIbUs Joined: May 17, 2003 Posts: > 500 From: Belgium PM, WWW
|
Ik ben hier sinds eind april/begin mei geregistreerd, maar ik ben pas écht actief op dit forum sinds het begin van deze maand :-D P.S.: Is \"draad\" de vertaling van \"thread\"?! Dacht dat dat geen vertaling had :-l
This message was posted from a T300 |
|
Yup, thread is draad letterlijk vertaald
|
|
Ja, letterlijk misschien :-D Geef toe dat de gedachte dat er al 683 posts in deze draad staan op zijn minst fUnKy is ;-)
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
de prijs van de p800 begint al gestaagd te dalen...
Duitsland:
mineral grey 649,00 €
electric blue 655,00 € (http://www.fonmarkt.de/)
Nederland:
€ 719,- gsmextra.com (http://www.tweakers.net/pricewatch/35887)
ik had de mazzel dat een 1 1/2 maand geleden mijn p800 voor 2 dagen voor 700€ werd aangeboden (zercom eindhoven) deze heb ik gevonden door de tweakers.net pricewatch
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Ik heb een mineral grey P800 besteld in Duitsland voor 662.95 Euro's inclusief bezorgkosten. Nu maar wachten tot het ding binnen is.
http://www.shop.echlecom.de/
De electric blue P800 kost daar 613 Euro's (exclusief 19.95 bezorgkosten)
Only dead fish go with the stream! |
|
Ik heb mijn T300 ook in Duitsland besteld, maar heb er nogal wat probleempjes mee gehad... Om te beginnen was de firmware gemerkt door T-Mobile, dat wij in Belgie nota bene niet eens kennen! Maar dankzij dit forum en de \"13 second trick\" kon ik die shit toch al ongedaan maken :-D Nu zit ik echter nog steeds met een T9-functie die ik niet echt kan gebruiken aangezien er geen Nederlands op de telefoon staat :-( Ik hoop dat een firmware-update hiervoor de oplossing biedt...
|
Verschil is natuurlijk dat jij hem 2e hands van Ebay hebt en DeliciosoMarron nieuw van een retailer. Dat moet toch uitmaken lijkt me.
|
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
Ik zie dat er nederlanders toch nog telefoons los kopen.
Waarom niet wachten tot je abonnement is afgelopen? |
|
@Vlammetje: m'n gsm was NIEUW gekocht, niet tweedehands. Kleine rechtzetting ;-) Het is trouwens niet m'n bedoeling om die gast af te schrikken hoor :-)
|