Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei,
Jeg bare lurte på om det var noen som viste om en butikk/firma i oslo akershus område, som kunna ha noen P800 igjen.
Evt. er det noen som vil selge P800?
Jeg kan nåes på email aatif20@hotmail.com |
|
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@MobileDude
Tviler litt på det. Jeg har i alle fall ingen P800 til overs. 
[ This Message was edited by: laffen on 2003-01-15 17:59 ] |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Som sagt før har jeg en P800 til salgs i stavanger, selges helt ny fra butikk til esato medlem for kr 4900.- med oppgradering eller nytegning netcom talk/active talk
-Nopoint- |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Åj!!! Det var billig! Hvilken butikk er det?
|
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Hei
Fra førstkommende Mandag vil du kunne bruke MMS i vårt nett.
Gå inn på http://mms.netcom.no og registrer deg som MMS bruker. Herfra kan du også få tilsendt autooppsett.
PS: Siden åpner ikke før Mandag.
Vennlig hilsen
NetCom Data/fax
Fikk dette fra en annen forum. |
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
for en stund tilbake var det nioen her som pratet om at vi som var aktive på Esato kunne få rabbat hos gsm-senteret på P800. Hvordan går det med den saken, og vet noen her om de snart får inn telefone? Eller har den kommet? Jeg så på komplett.no at telefonen ikke kommer inn der før 28/2... |
De jobber med en egen prisliste for oss. Den er litt forsinket fordi prisene er ferd med å endre om dagen. Når den er klar vil vi legge den ut. Neste leveranse av P800 er forsinket, det er riktig, de skal legge inn Norsk språk i menyen før den slippes. Første shipment var et svært begrenset opplag uansett, så ut i februar er nok riktig ja.
This message was posted from a WAP device |
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
Vet du om den norske språk pakken vil ta opp mye av minnet? I så fall vil jeg bare beholde min som den er... Også hørt at språkpakker vil være tilgjengelige for nedlastning fra SEs internett side snart...
This message was posted from a P800 |
Det siste du nevner er nytt for meg. Mine opplysninger innebærer at det vil implementeres i en SW oppgradering i slutten av Februar.
Jeg tviler på at språkpakken vil ta bemerkelsesverdig plass i minnet, litt ja, mennoe må man jo forsake til fordel for andre ting. Jeg vil gå for Norsk på min P800 så lenge jeg kan veksle mellom Engelsk og Norsk.
|
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
Hmm.. Jeg begynner å tenke på om jeg behøver norsk språk. Jeg mener, det at menyene er på engelsk er absolutt ikke noe problem, querty keyboardet har et norsk layout, handwriting recognition kan takle norske bokstaver(selv om litt knotete).. Jeg kan virkelig ikke se behovet jeg asså.. Vel, det er kanskje bare meg...
This message was posted from a P800 |
Ta en titt på de postene ovenfor som er sendt fra P800, Æ ø og Å ser litt anderledes ut ann de burde . For meg er det grunn nok til å få Norsk inn på min P800.
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
språkfiler till P800 kommer enligt helpdesk i sverige att bli tillgängliga via http://www.sonyericsson.com/support under första kvartalet 2003... |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Kan noen si meg forskjellen på 7650 og P800? Hva har 7650 i motsetning til P800 og omvendt. Og åssen er skjermen? |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Quote:
|
On 2003-01-16 22:17, tranquil wrote:
Åj!!! Det var billig! Hvilken butikk er det?
|
|
Selges fra Elkjøp |
Elkjøp ja, kunne nesten tenkt meg det...
This message was posted from a WAP device |
|