Author |
Swedish Forum |
fullforce Joined: Oct 12, 2005 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Okej men erkände dom att det var fler problem med firmwaren än filöverföring?
Ja dom är roliga på SE. Man kan ju kallt kontatera att dom gjort en megamiss med att släppa dessa skräpfirmwares, oavsett anledningen är till att dom har blivit släppta. |
|
Gugge72 Joined: Dec 18, 2001 Posts: 22 From: Sweden PM |
Det var inget som jag frågade efter men det borde ju vara något annat som spökar när de släpper en ny. Annars så borde det ju bara gällt filöverföringen och den är ju inte fixad. Tråkigt nog kan vi nog bara säga att fortsättning följer.
Gugge72 |
Jag har ännu inte fått svar på mitt brev till SE call center angående skit-firmware. Jag skickade mailet 2 november. Jag har nu mailat ett låååång mail till en utav dom allra högsta cheferna på SE. Vet ej om det sållas bort men jag går vidare till allmänna reklamationsnämnden om dom inte ens kan besvära sej med att svara! Jag har sagt till att dom ska kika på sidor som dessa för att dom ska få se att det är en rejäl fet klagomur om deras firmwares till W800i och K750i.
Som sagt: fortsättning följer! |
Gugge72 Joined: Dec 18, 2001 Posts: 22 From: Sweden PM |
Lycka till och håll oss underrättade. Även jag funderar på att gå vidare med min telefon. Jag har följande fel på min: 1) Kan inte skicka filer 2) Batteriet är enligt Dialect sönder 3) Batterilucka glappar
Inte bra för SE, det värsta är att de skiter i vad "lilla jag" tycker.
Gugge72 |
Gugge72
klart att du ska gå vidare och kämpa på! Ju fler vi är som tjatar med SE desto bättre chans har vi att få rätt! Dom måte få veta att kunderna inte tiger still när dom släpper dåliga produkter! |
bico Joined: May 19, 2003 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden. PM, WWW
|
Någon som vet när SE W900i släpps i Sverige?
Tack på förhand!
|
BlurryEye Joined: Mar 06, 2002 Posts: 120 From: Stockholm/Sweden PM |
Vad jag har hört så kommer det eventuellt en mindre mängd W900 precis i slutet av december men troligast är under januari... Och det kan också bli så att den kommer först bara med 3 för att därefter komma olåst. För övrigt så har jag klämt och känt lite på ett förhands-ex och jag gillar verkligen inte storleken även om funktionerna är bra...
@fullforce
Väntar med spänning på vad du får för svar som sagt. |
ThreeX Joined: Dec 21, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Kollade min preliminärbeställning på Katshing nyss, framflyttad till 15/1-06..
Happy owner of: Ericsson GH198, S868, SH888, R310s, T10s, T28s, A2618s, T39m x2, T68m, T66, SE t68i, T610, S700i, Nokia 2110i, 6210, 8310, 8850, 8890 and 6680 Siemens S55 |
bico Joined: May 19, 2003 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden. PM, WWW
|
Gäller den en SE W900i, eller?
|
ThreeX Joined: Dec 21, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Ja bico, en kommentar till posten ovanför min
Happy owner of: Ericsson GH198, S868, SH888, R310s, T10s, T28s, A2618s, T39m x2, T68m, T66, SE t68i, T610, S700i, Nokia 2110i, 6210, 8310, 8850, 8890 and 6680 Siemens S55 |
Uppföljning:
Jag har fortfarande inte fått nåt´svar från SE ang firmware och problemen kring den. Jag mailade för två veckor sedan och har inte ens fått ett svar! Jag har för en knapp vecka sedan också mailat en utav cheferna på SE men det mailet försvann säkert i "sorteringen".
USELT att dom inte ens kan svara! Så nu ringde jag till SE call center och dom kan inte hjälpa mej. SE kan inte (vill inte tror jag nästan) stoppa tillbaka den gamla firmwaren i min telefon, säger dom. Annars så säger dom att det är en ny firmware på gång inom en snar framtid. Jojo...Jag ska nästa vecka gå vidare med detta ev. till allmänna reklamationsnämnden..GRRR! |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Försökt ringa SE? |
Quote:
|
On 2005-11-17 17:15:52, emanuelj wrote:
Försökt ringa SE?
|
|
Har ju ringt...tusen gånger...och det står i min post. Men det ger inget det heller tyvärr.
[ This Message was edited by: fullforce on 2005-11-19 02:16 ] |
Nu har jag också skrivit ett nytt mail som jag skickade i mitten av förra veckan där jag egentligen bara påpekar att det börjar bli dags nu för en lösning till min icke korrekt fungerande mobil och att jag vill att de svarar på när jag kan förvänta mig att få en lösning.
Fortfarande inget svar... |
Fick precis ett nytt svar på mitt senaste mail, och det verkar lovande!
Hej!
Tack för att Ni kontaktade Sony Ericsson Call Center.
Enligt senaste information kommer en ny mjukvara att vara tillgänglig vecka 49. Tidigare lansering kan även bli aktuellt men det är som sagt mycket svårt att ge ett exakt datum.
Vänliga hälsningar,
/(killens namn)
Sony Ericsson Call Center
www.sonyericsson.com/fun
Registrera dig nu för häftigt innehåll och fantastiska webb och WAP tjänster.
Vänligen kontakta oss igen om vi kan hjälpa dig ytterligare.
Besök gärna vår hemsida http://www.sonyericsson.com för mer information och support på våra produkter.
mailto:questions.se@support.sonyericsson.com
Mao så om 2 veckor, kanske tidigare, så har vi en lösning om allt går vägen!
|
|