Author |
Swedish Forum |
mrpingvin Joined: Oct 16, 2004 Posts: 0 PM |
Hej.
Vilken var den senaste programvaran?
Jag fick min K700i i Torsdags kväll och har R2L001.
Dock en liten skum sak. Jag tog bort MediaPlayer under Fjärrstyrning på Bluetooth.
Någon som vet hur man får tillbaka den ( helst utan att göra en reset som jag misstänker att man får göra ).
Någon som gjort det samma?
Och någon som vet om man kan styra winamp istället för mediaplayer? |
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
senaste mjukvaran till K700 är R2AA003 (ja, det är en senare release än tex R2L) |
nosnaj Joined: Jun 06, 2004 Posts: 48 From: Sweden PM |
Om någon är sugen på att skaffa nytt kontantkort kan jag rekommendera Comviq.net där samtal kostar 1.57/min oavsett operatör samt SMS 57öre/st
http://www.gratiskontantkort.se |
Nilsemil Joined: Feb 06, 2003 Posts: 0 From: Trollywood, Sweden PM |
Funderar på att skaffa ett bluetooth headset men vet inte riktigt vilket jag ska köpa. Vilket tycker ni är det bästa? Funderar på :se: HBH-600, HBH-300 eller Jabra BT250. Skriv vilket ni tycker är det bästa och varför.
IBT-20
[ This Message was edited by: Nilsemil on 2004-10-17 12:03 ] |
capibara Joined: Aug 28, 2004 Posts: 20 From: umea sweden PM |
Min K700i har blivit ivägskickad till extern service. Nu är jag helt utan mobil och situationen är ohållbar. Har jag rätt att kräva en lånetelefon under tiden? Jag har varit utan mobil en vecka, de sade att det kan ta några veckor till innan jag får igen min telefon. Vad tror ni? Har ni fått någon lånetelefon? Jag betalar ju för abonemanget, men har ingen telefon, plus att jag får en jävla massa bekymmer.
[ This Message was edited by: capibara on 2004-10-20 14:52 ] |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Har du köpr en telefon med abonnenmang ska du kunna kräva en lånetelefon. Annars kan du få köpa en T65 av mig för 400
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Helt rätt med en annan telefon under tiden
This message was posted from a K700i |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Någon som är intresserad av min t610:a?
http://www2.blocket.se/view/3[....]tm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
I nyskick!
Mp3spelaren såld.
Telefonen kan bli något billigare vid snabb affär!
1000 kr kan jag sälja telefonen för.
kontakta mig på:
emanuel.jansson@telia.com eller skicka ett pm
Telefonen är som ny.
[ This Message was edited by: emanuelj on 2004-10-20 15:49 ]
[ This Message was edited by: emanuelj on 2004-10-20 18:42 ]
[ This Message was edited by: emanuelj on 2004-10-20 18:42 ] |
Leks > Tack för erbjudandet, men jag har inte råd att köpa ännu en telefon. Jag är möjligtvis sugen på en vit T39, den sista "riktiga" telefonen som tillverkats, men jag är ute efter ett exemplar i nyskick med kartong och alla papper.
Jag förstår att det är jobbigt för Telia att kunder kräver lånetelefoner, men om besväret blir för stort då kanske handlarna kan ställa krav på SE. Det är inte acceptabelt att jag som jobbar åt ett bemanningsföretag och läser på universitetet inte ska vara kontaktbar. Jag betalar för detta och då kräver jag att det ska fungera. Om de tycker att priserna är för låga, då får de väl höja dem, jag betalar gärna mer, bara tjänsten/produkten fungerar och är pålitlig. Att vara utan mobil i flera veckor är inte acceptabelt.
PS. Jag har nu fått låna en Nokia 8850 av en mycket snäll kompis, men man ska inte behöva förlita sig på andra som nån jävla tiggare då man redan betalar för sig.
[ This Message was edited by: capibara on 2004-10-20 17:07 ] |
Jag har precis pratat med Telias kundtjänst och fick ett ganska otrevligt bemötande. Jag frågade ifall de har nån policy gällande lånetelefoner, men han sa att de på kundtjänst inte hade nåt med det att göra utan jag skulle höra av mig till butiken. När jag sa att jag redan hade gjort det, och de nekade, då svarade han bara "då är det så", och la på.
Jag trodde att Telia är en rikstäckande kedja, att man kan höra av sig till vem som helst och få hjälp. Jag tänker iaf. aldrig mer ringa med dem igen. Ska kolla om jag kan säga upp mitt abonemang och kanske köpa loss mobilen. Det blir väl dyrt men det är en principsak. De har fan byggt ut nätet med våra pengar, skattebetlarnas pengar och nu sitter de där och är kaxiga. Vi äger dem fortfarande till 50(51?)% så de ska vara lite mer serviceinriktade. |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Tycker att telia har den bästa kundtjänsten av alla i dagsläget vodafone har tappat mycket den sista tiden
This message was posted from a K700i |
choda Joined: Oct 20, 2004 Posts: 0 PM |
Jag håller med capibara på dom asen! Tycker inte alls om Telia
Håller mig så lååångt bort från dom som möjligt! |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
I comviqs kundtjänst kan man ju ibland inte ens vänta i kö...
|
Vegard Joined: Jul 15, 2004 Posts: 0 PM |
Hei.
Jeg har kjøpt ny k700i og når jeg skal synkronisere med pc får jeg en feilmelding: den valgte pim er ikke instalert på maskinen. Virker som den ikke finner outlook 2003 heller. Prøvd både vedlagt cd og lasta ned programmet fra sonyericsson.com. Noen forslag? Dette er krise!
Vegard
[addsig] |
lenn24 Joined: Sep 30, 2004 Posts: 199 From: Caracas - Venezuela PM |
hi my friends!!!!! |
|