Author |
Swedish Forum |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Hmm... tackar... får testa dem. Man har ju snart möjlighet att se film i mobben...
The Truth is out there!!! |
|
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Han har nämligen överget ...
och köpt en necis
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Kanske får min T300 tillbaka också... Vem vet leksandfan---
The Truth is out there!!! |
jnorberg Joined: May 12, 2002 Posts: 122 From: Sweden PM |
jaha gott folk! det börjar ju hända lite på 3G fronten och comviq, telia och 3 är med o slåss om oss kunder... vilket är det bästa och billigaste abbonemanget? 3 verkar ju vara dyra så in i helvete med z1010 o det är ju den jag är intresserad av så frågan är vilken operatör man ska välja? comviq tar ju bara 2000kr för den men man får månadsavgift men inga fria minuter och så... telia kan man ju nästan räkna bort redan innan för dom e ju alltid dyra och är man student så är man...
några åsikter om detta?
/jnorberg |
jn3 Joined: Apr 20, 2004 Posts: 37 From: PM |
jag har i alla fall z1010 med telia..
eftersom jag inte ringer så otroligt mycket så tycker jag att det funkar rent pengamässigt..
en sak som man glömmer bort också, med telia så får man en ungdomsbonus på 300:- att ringa för osv, om man är under 25 eller något sådant.
visst, telia konkurrerar inte i dagsläget med comviq och 3 på priser.. men telias gsm-nät är i alla fall grymt, man har alltid täckning, kanon i källare och allting. jag är i alla fall nöjd med min z1010 och telia. måste bara uppgradera firmwaren på min då jag köpte telefonen direkt telia släppte den på marknaden. då blir jag nog mer nöjd. |
telia och comviq har ju tydligen samma 3G nät så det lovar ju gott för min del också då..  |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
om man lämnar in en operatörslåst telefon på service som inte fungerar. får man då tillbaka en operatörslåst telefon? |
joppe Joined: Nov 17, 2002 Posts: 30 From: stockholm PM, WWW
|
med comviq kompis, finns det "ovanligt användande" gräns på hur mkt man får ringa?
tänkte på att ringa upp en comviq så han får bonus, o sen lägga ifrån mig mobilen..
eller man kanske inte får ngn bonus från kompis-användare ? |
har jagg också frågat mig men vet inte riktigt... dom borde ju kolla det om man lägger av telen hela nätterna..
vill bara säga det att min röda z1010 anländer imorgon.. !!! |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
om ett samtal ligger uppkopplat hela natten kommer det larma hos övervakningscentralen på Tele2. Så det är inte mycket vits att försöka sig på det. |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
man får inte bonus om en Comviq Kompis ringer.
missbruk räknades "Några timmar om dagen" enligt Comviqs kundtjänst |
de låter ju vettigt... får iaf min z1010 imorgon är så sugen nu! |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Din lilla lyckogris...
Själv får man stå ut med t610 ett bra tag till.. Väntar på s700:an !
|
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jag ska med ha s700, om inte det kommer ut/visas nån ny bra 3g tlf innan.
|
<------- |
|