Author |
Swedish Forum |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@tulle
jag tror inte det kommit nån ny efter jag köpte den
Förresten har du fått hörlurana?
[ This Message was edited by: Leksandfan on 2004-05-19 10:54 ] |
|
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
ok. ja jag fick dem idag. vilket program passar bäst för att spela upp mp3
proud owner of a w810i |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Hejsan! Vill ha lite respons på min WAP-sida. Den är ingen stor, och sådär. Har inte använt någon kod.... Utan ganska enkel.
kika in här: http://dragontrumpetare.wap.nu/
Ge mig gärna förslag på fler länkar som jag kan lägga ut. WAP länkar alltså. Spel kan jag inte fixa, så har givit upp. Kommer att lägga ut länkar till wapsidor, där man kan ladda ned olika spel. Ringsignaler håller jag på att lägga ut hela tiden så fort jag får tid. Säg iallafall vad ni tycker? Vill ha lite respons. Vissa saker är om mig, och andra om mitt jobb... Men jag hoppas att en stor del, ändå kan gillas av massorna...
The Truth is out there!!! |
@dragontrumpetare
Jag kan fixa javaspel åt dig
|
Samberg Joined: May 26, 2004 Posts: 0 PM |
någon som är missnöjd med sin T630 =/ ? |
Quote:
|
On 2004-05-26 11:26:45, Leksandfan wrote:
@dragontrumpetare
Jag kan fixa javaspel åt dig
|
|
Det låter trevligt. *ler*
Men vad tyckte du om sidan annars?
burger Joined: Mar 21, 2002 Posts: 35 From: Sweden PM |
Quote:
|
On 2004-05-25 23:11:27, dragontrumpetare wrote:
Hejsan! Vill ha lite respons på min WAP-sida. Den är ingen stor, och sådär. Har inte använt någon kod.... Utan ganska enkel.
Ge mig gärna förslag på fler länkar som jag kan lägga ut. WAP länkar alltså. Spel kan jag inte fixa, så har givit upp. Kommer att lägga ut länkar till wapsidor, där man kan ladda ned olika spel. Ringsignaler håller jag på att lägga ut hela tiden så fort jag får tid. Säg iallafall vad ni tycker? Vill ha lite respons. Vissa saker är om mig, och andra om mitt jobb... Men jag hoppas att en stor del, ändå kan gillas av massorna...
|
|
Jag gillar då fonten som du använt dig när du skriver t.ex "OM MIG" på ..
På sin startsida där det står välkomna osv... där får du gärna ha lite större bild för oss med lite större mobiler(Jag har en Sony Ericsson Z1010)...
I dagboken så kanske du kan använda lite mindre text där man ser titeln och vilken dag du skrivit... skulle nog se lite bättre ut på min Z1010... |
Quote:
|
On 2004-05-27 19:58:00, burger wrote:
Quote:
|
On 2004-05-25 23:11:27, dragontrumpetare wrote:
|
|
Jag gillar då fonten som du använt dig när du skriver t.ex "OM MIG" på ..
På sin startsida där det står välkomna osv... där får du gärna ha lite större bild för oss med lite större mobiler(Jag har en Sony Ericsson Z1010)...
I dagboken så kanske du kan använda lite mindre text där man ser titeln och vilken dag du skrivit... skulle nog se lite bättre ut på min Z1010...
|
|
Somliga skall då skryta.... he he
Tar till mig detta, och så fort jag lyckas få tid att göra en riktig hemsida, med en riktig Editor. Så skall jag göra en bild som synd i hela skärmen... lovar.
@Dragontrumpetare
Jo den var fin, men det finns ju inte så mkt på den just nu.
|
BobaFett Joined: Jan 06, 2004 Posts: > 500 From: Kamino (wish it would be Lund) PM, WWW
|
Hej! Would u pls translate me the following sentences? Tia 1. Dear mr/mrs/ms 2. Thank u very much for your help 3. With kindly/best regards. Thats all, have a nice weekend in sweden.
This message was posted from a R520 |
ThreeX Joined: Dec 21, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@Samberg
Jämfört med min T610 är volymen rätt låg i högtalaren (inte ringsignalerna utan vid samtal) samt att batteriluckan är lite knarrig o gnisslig, dock var min första batterilucka på T610 sämre än den röda jag skaffade sedan, vet inte om det är en tillfällighet eller om de förbättrar skalen vartefter.. displayen på det röda T610-skalet verkade mera tåligt också jämfört med det som satt på vid lev, något jag fått bekräftat av en vän till mig som jobbar på Ericsson i Lund, de hade problem med topcoatingen på T610-displayerna.
Bortsett från det är jag nöjd med 630, skulle dock kunna leva utan Pre-play-meket och my friends, men iofs, varför bry sig, de är ju inte direkt i vägen heller...
Happy owner of: Ericsson GH198, S868, SH888, R310s, T10s, T28s, A2618s, T39m x2, T68m, T66, SE t68i, T610, S700i, Nokia 2110i, 6210, 8310, 8850, 8890 and 6680 Siemens S55 |
stupidman Joined: May 27, 2004 Posts: 2 PM |
This joke? Nevertheless: TIA - Telecommunication Industry Association, Mr - mister, Mrs - mistres, Ms - miss
This message was posted from a R520 |
Quote:
|
On 2004-05-28 09:42:51, bobafett wrote:
Hej! Would u pls translate me the following sentences? Tia 1. Dear mr/mrs/ms 2. Thank u very much for your help 3. With kindly/best regards. Thats all, have a nice weekend in sweden.
This message was posted from a R520
|
|
1. Kära Herr/Fru/Fröken
2. Tack så mycket för hjälpen
3. Med vänliga hälsningar
|
Någon här som vet om det finns ett program som kan convertera filer till 3GPP eller MPEG4 ?
jn3 Joined: Apr 20, 2004 Posts: 37 From: PM |
Pröva PVAuthor (från PacketVideo)
Det är inte freeware, så nu lär fixa det på något sätt. som jag gjort
Men det funkar bra att koda med..
Ett annat rätt så bra program som också kan koda, som är lite mer avancerat är mpegable .. Men pvauthor är bättre tycker jag. |
|