Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
T300 mystical green selges. Som ny, med kvittering. Selges grunnet gratis telefon via jobb. Kr 2000,- inkl porto. Aksepterer kun forhåndsbetaling eller henting i tønsberg. Send meg sms hvis du er interessert. 48240177, kun sms besvares. (Telefonen har forresten ingen operatørlås).
This post was posted from a T300 |
|
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
@Rui_Costa
Det er akkurat samme innstillinger for Chess og Telenor. Hadde Telenor Kontant før, har Chess nå. Bruker de gamle instillingene.
K800i, M600i |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Har akkurat satt opp en bærbar med TDK Bluetooth PCMCIA og T68i R5A020. Bruker GPRS. På ikonet på oppkoblingen i høyre hjørnet på maskinen står det 115(?)kbps, men det går sinnsykt treigt. Regner med den hastigheten er mellom pc og tlf, men hva er hastigheten ut på internet? Noen enkel måte å finne ut det på? (gidder ikke bruke 4-5 min på itavisen.no sin test)
Mener å ha sett i en tråd at SE har satt opp hastigheten fra 3+1 til 4+1 på T68i. Er det riktig? Hvilken software har hva?
Det er ikke maskinen min. Men han som eier den har også T68i men med R2F SW. Han lurte på hva som er best/billigst å bruke av HSCSD og GPRS? Han har forresten NetCom Proff eller noe.
K800i, M600i |
Rui_Costa Joined: Feb 18, 2002 Posts: 226 From: Qvitz Island, Norway PM |
Noen som vet hvordan jeg får nullstillt min hbh15? har to telefoner tilkoblet, skulle koble til en Nokia6310. Det gikk. Men når jeg gikk in på tilbehør-tilkoblede enheter-velg enhet. Så kom jeg ikke inn her. Hvor mange telefoner er det mulig å koble til et BT-sett?
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
I dag kjøpte jeg meg de orginale laser pointer ILP-20 og Blue Torch IBT-20..
Det er bare så kult med det blå leselyset og laser pointeren..
cheers
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
ICE Joined: Mar 20, 2002 Posts: 49 From: Norway-stavanger PM |
Hvor kjøpte du dette ??
|
|
jeg kjøpte det på telebutikken på Bystasjonen i bergen...
99,- for lyset og 149,- for laser pointeren
Og det funker fint???
|
|
Jepp.. funker som faen... spesielt om natten.. så har du en riktig god lommelykkt, som lyser blått.
Laserpointeren har en rekkevidde på fint over 100 m..
Ellers må jeg si at vi fikk inn 2 Nokia camera i dag.. prisen ligger på 1198,- per stykk..
de er ganske kule og enkle og bruke. du kan faktisk høre radio gjenom de oxo...
|
hva er maksimum for og sende en mms med en nokia 7210? jeg prøver og sende en fil på 29 kb men den vil ikke sende, med mindre filer ser det ut som det virker men ikke med denne filen...
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
@flat eric
Kan 7210 sende mms?? Leste på siden til nokia at den ikke kan sende mms. Bare motta... |
|
joda den kan sende mms, men jeg har en vis følelse, etter at jeg hadde lekt meg med det nye kamerat til 7210, at den har en maks utgrense på 10 kb, får iallefall ikke sendt bilder over den grensen... og det er helt gjævlig.. hva er da telefonen god for??? og kamerat??
jaja..
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
@Flat eric
Ok. Du vet ikke om 3510i kan sende mms da??? |
|
3510i kan sende mms og motta, ... her finner du ganske grei info om alle nye mobiler som kommer:
www:abc.no/mobiltelefoner/menymobiler.htm
hilsen sven
Lurte på en ting angående Chess Comm. Er MMS-tjenesten deres fremdeles gratis??? Betaler vi bare for bruken av GPRS når vi sender MMS???
|
|