Author |
Ett svenskt T610/T630-forum |
spac3a1f Joined: Jul 30, 2003 Posts: 32 From: Sweden PM |
Ja, det går att skicka till andra mobiler och det går att skicka från telefon till mail. När du ska skicka till en mail måste du ha ett e- post konto aktiverat i telefonen. |
|
Dirre Joined: Jul 08, 2003 Posts: 60 From: Sweden PM |
ok tack så mycket. |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
I Norge funker det å sende MMS fra T610 til en e-postadresse. Jeg veit ikke om det er kun nettoperatøren Telenor som har dette, men det virker klargjort for det på telefonen. Uansett så sendte jeg en MMS til min egen e-postadresse og da fikk jeg (tlf.-nr.mitt)@mmsc.mobil.telenor.no som avsender. Uten å nødvendigvis ha aktivert en e-postkonto på telefonen. Kristian André
[ This Message was edited by: kristaga on 2003-08-03 18:24 ] |
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-08-03 16:44:16, Dirre wrote:
Kan man bara skicka foto bilder (med T610) till andra T610, eller går det till andra mobiler med mms också.
Går det även skicka bilder till datorer med mail.
En nyfiken konsument...
|
|
Jag vet att med Telia så går att skicka mms direkt till en e-postadress. När man står i skicka-rutan så kan man klicka på högra knappen och skriva in en e-postadress istället. |
Mrb 18 Joined: Feb 19, 2002 Posts: 299 From: PM |
Går utmärkt att skicka MMS till e-postadress
från en T610a med Comviq kontant utan e-post
konto också...! |
Pistvakten Joined: Oct 24, 2002 Posts: 184 From: Sweden PM |
Någon som vet vart man kan få sin T610 SW uppgraderad i Gävle/Sandviken trakten ?
Tacksam för svar... |
nikke Joined: Aug 05, 2002 Posts: 30 PM |
Hej!
Jag pendlar mellan Danmark och Sverige dagligen. Köpte nyligen en svensk t610 och fann att T9 bara finns med norska, svenska och finska. Är det riktigt att man inte kan använda danska och svenska i samma telefon? I min Nokia kunde jag välja många fler språk. Finns det ingen väg runt det? Vilka språk finns i den danska versionen av t610?
Olycklig Johan |
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
@pistvakten
Stjärna Fyrkant Intelligensen på Kryddstigen i Gävle. Tog mig 10 minuter häromdagen att få den flashad. Löser dock EJ brusproblem om du har sådant.
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Det var mkt snabbt.För mig brukar det ta flera dagar.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-08-04 01:00:56, nikke wrote:
Hej!
Jag pendlar mellan Danmark och Sverige dagligen. Köpte nyligen en svensk t610 och fann att T9 bara finns med norska, svenska och finska. Är det riktigt att man inte kan använda danska och svenska i samma telefon? I min Nokia kunde jag välja många fler språk. Finns det ingen väg runt det? Vilka språk finns i den danska versionen av t610?
Olycklig Johan
|
|
stämmer, går inte att får danska å svenska på samma gång. Språkversionen med danska innehåller holländska, tyska och franska utöver danskan och engelskan.
|
Pistvakten Joined: Oct 24, 2002 Posts: 184 From: Sweden PM |
@shadoe
Tackar för infon... Ska genast åka dit...
 |
Dirre Joined: Jul 08, 2003 Posts: 60 From: Sweden PM |
Jag undrar hur bra skärpan är på kameran.
Kan man typ ta en bild av tavlan i klassen, och om man kunna tyda genom fotot matte lärarnens kludriga anteckningar.
Eller kompisens räkne häfte.
(En som känner sig slö i skolan.) |
Jag tvivlar på det
This message was posted from a T610 |
vilde Joined: Dec 13, 2002 Posts: 267 PM |
Jeg har et spørsmål angående lading av T610. Jeg har hatt min i over en måned nå og den lader på en rar måte.
Er telefonen på lader den til den er full-ladet og slutter, men slår jeg den av fortsetter den å lade litt. Noen som har opplevd dette?
Hvis jeg slår av telefonen og setter den til lading, lader den fullt opp. Slår jeg den på igjen fortsetter den å lade litt til også.
Noen som har noen ideer om hvorfor dette skjer? |
Har inte detta med batteriet att göra?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|