Author |
T68 i Norge |
Lusipher Joined: Dec 11, 2001 Posts: 333 From: Norway PM |
tenkte å skrive en reply, men gidder ikke likevel....  |
|
kfossum Joined: Jan 28, 2002 Posts: 3 PM |
Quote:
|
On 2002-01-17 23:56, Nopoint wrote:
Å pope mailen ned til min T68 fungerer utmerket med Yahoo. Men jeg sliter noe alvorlig med å kunne lese mailer som er sent fra en hotmail konto. Virker som at mailene som kommer fra en hotmail konto ikke er i Raw format, noen som vet?? for jeg har jo merket meg at mailer som er i html format ikke vil vise på t68. Jeg har prøvt ut dette i over 2 måneder og enda har jeg ikke klart å lese mailer som er sent fra hotmail konto til yahoo eller netcom webmail. Når jeg poper ned fra yahoo eller webmail så får jeg opp alle mailer som er sent i fra f.eks outlook men vist en mail er sent i fra hotmail får jeg fortsatt bare opp til, fra og subjekt. ingeting av teksten som er skrevet i mailen!!!. Noen som har noe godt svar på dette??
[ This Message was edited by: Nopoint on 2002-01-17 23:58 ]
|
|
Du skal kunne velge på Options inne på Yahoo om du vil lese mailen i html eller vanlig tekst. (Har jeg lest en plass...) Skift det til tekst så skal det vel funke...?
Kjetil |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Vel vel, det hele var nok en software bug. etter at jeg oppgraderte til R2A013 så fungerer alt perfekt. eneste må være at mikrofone sensitiviteten er enda være en før, noe som jeg antar vil føre til enda dårligere tale oppringing. |
Eamonn Joined: Nov 30, 2001 Posts: > 500 PM |
Quote:
|
On 2002-01-17 18:20, mad wrote:

fant denne logoen på loogo.no - skal si de er up to date...!
|
|
what is that???!!!
|
tic Joined: Jan 14, 2002 Posts: 75 From: Norway PM, WWW
|
A Norwegian TV-comedy-guy that makes fun of the other big tv-channel in Norway by telling them they are chickens
I have that logo too!
tic |
flashlink Joined: Jan 31, 2002 Posts: 3 PM |
Norsk, fikk min Lunar Grey for et par uker siden..Firmware RR2A013
Har hatt Ericsson siden GSM kom til Norge, bytter tlf et par ganger i året....
Ett problem:
Hvordan laste ringetone til telefonen?
Har EMS converter, men ingen oppskrift på hvordan jeg får sendt ringetonen! |
escobar Joined: Feb 07, 2002 Posts: 191 From: Norway PM, WWW
|
Norsk jeg og.. jobber hos Elkjøp og plukket en T68 opp før jul en gang.. hadde først den gull-fargede versjonen, men byttet etter en stund til den grå..
Har også en HBH-15 handsfree som fungerer ypperlig..
Det eneste jeg har å klage på med telefonen min er at tastene, og da spesielt "Yes" og "No"-knappene er veldig løse, flere av tastene lager en "klirre-lyd" (vet ikke om dette er det rette ordet å bruke) hvis man rister den. Er det vanlig med T68 at tastene er løse, eller bør jeg bytte eller få telefonen min reparert?? Har oppdatert den til R2A, men T9 er fortsatt altfor tregt etter min mening!!
Ellers er jeg fornøyd med T68, selv om jeg innimellom benytter meg av SL45i'en min, pga mp3-funksjonen.. |
|