Author |
Dansk Mobil Forum |
MTNT68i Joined: Jul 18, 2003 Posts: 310 From: Denmark PM |
endelig er der nogen der skriver herinde... her sidder jeg og surfer rundt på forummet men syntes at de danske post er ved at gå døde, men deet er dejligt at høre at der er stadig nogle mobilnørder derude...
hey det der bluejacking... prøvede det på en af mine kollegaer.. f.. det var virkelig grineren han er ikke den største mobilnørd så da han så at der stod en besked på hans mobil om at han havde en virus på hans T68i kunne jeg ikke lade være med at grine.. og derved afsløre mig selv... hahahhahahaah lidt ondt men osse harmløs sjov.... |
|
Lestat1974 Joined: Feb 22, 2004 Posts: 25 From: Denmark PM, WWW
|
Hej
Så er der kommet endnu en dansker (Herning) i forummet.
Ville blot sige hej
|
Webasto Joined: Feb 25, 2004 Posts: 4 From: Denmark PM |
Daws fra Odense |
mganer Joined: Feb 26, 2004 Posts: 1 From: Ganer PM |
Ja jeg er også ny. Jeg har et godt link til msn-messenger på mobiltlf. Måske kender I det godt.
http://start.e-messenger.net/mobile
Skriv dette link hvis du har GPRS og Wap 2.0
Det virker fint på min z600.
Her er et link til msn-messenger i browservindue. Kanon.
http://start.e-messenger.net/
I øvrigt så er jeg s.... glad for min SE Z600. Den mangler ikke noget.
jeg bruger "MobilMaster" som Sync. Virker ok.
Skriv gerne og anmeld nogen gode programmer til mobil.
Er der nogen som har gode erfaringer med WebViewer?
Findes der nogen gode sider med gratis programmer og ringtoner. Kan man få et gratis konverteringsprogram til ringtoner?
Nu skal jeg nok stoppe men jeg er sku gået hen og blevet en mobilnørd efter mit seneste indkøb |
ja endelig sker der lidt i de danske forum. det er ikke fordi mit engelsk ikke er blevet bedre. der er dog noget ved at skrive i sit modersmål...
vi skal bare have flere danskere til at poste i det danske Forum så i vi kan dele vores erfaringer med SE mobiles...
har osse tænkt mig at købe en T610 snart.. men er stadig bange for at være minT68i utro..... |
så gjorde jeg det... nu er jeg en stolt ejer af en sort T610... hvad der angår spil og ringetoner så søg forummet der er blevet postet mange links i sin tid.... |
Hallo hvorfor dør denne tråd hele tiden er der ingen danskere herinde der vil hjælpe med at puste lidt liv i denn tråd.... det bliver ensomt en gang i mellem!!!! nåå men kom nu...
nå men hvis der er nogle dansker så meld jer... så kan vi køre vores egen mini forum for dansker!!!! yeahhh
-Attribute to competence what can adequately be explained by luck. |
Why is it soo hard to keep the Danish Thread alive???.. damn..
kom nu drenge og piger foren jer og poste lidt i det danske forum!
Så prøver vi igen at genopleve Det Danske Forum..... Alle Danskere Post her!:!!!!!!! (den dør sikkert igenn øv øv)
T-tox Joined: Sep 14, 2002 Posts: 24 PM |
Jeg kan da godt være med til at holde dette forum åbent, men der skal jo være noget fornuftigt år skrive om. ;-)
Tobias
This message was posted from a T610 |
Selvfølgelig.. men det er bare meningen at Danskere kan lufte alt herindel... lige fra spørgsmål til kommentarer. alt hvad der kan falde en ind......... det er bare sådan at vi kan have en tråd på det danske sprog... da næsten alle andre lande er repræsenteret herinde i Esato......... Vi fortjener også en tråd....
Så nu kan vi da i det mindste snakke om Alexandra og Joachim.....
T-tox Joined: Sep 14, 2002 Posts: 24 PM |
Lidt overrasket. Men i bakspejlet kan jeg godt se at Joakim har forandret sig de sidste år. Dvs. mindre anspændt og mindre arrogant. Troede det var gode tegn, men det var måske formeget for Alexandra.
This message was posted from a K700i |
iks Joined: Jan 19, 2005 Posts: 0 PM |
Hej Alle danskere...
Nogen her der ved hvor jeg kan få en billig p910 ?

[ This Message was edited by: iks on 2005-01-19 20:02 ] |
619 Joined: Jun 19, 2002 Posts: > 500 From: if you dont like my posts, IGN PM |
for those who are having trouble upgrading their phones on seus,
you can check out www.davinciteam.com software
just pm me if you need credits, as i have some extra at very cheap price
thanks
[addsig] |
|