Author |
Swedish Forum |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
@FluffyBunny
jag vet de.. men de är så att det inte finns något sådant i borås de närmaste ligger i gbg.
tänkte om han ville slippa skicka iväg den eller åka å lämna den sedu!
// 3301 |
|
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Comviq har nu sänkt priset på GPRS till 15kr/MB. |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Äntligen lite priskrig!: http://www.chess.se lär väl inte dröja många sek innan comviq kontrar:) |
Zkronk Joined: Feb 18, 2003 Posts: 95 From: Sweden PM |
Trevligt det där med Comviq's prissänkning :-)
This message was posted from a T300 |
FluffyBunny Joined: Jan 25, 2004 Posts: 25 PM |
Quote:
|
On 2004-03-11 06:11:45, 3301 wrote:
@FluffyBunny
jag vet de.. men de är så att det inte finns något sådant i borås de närmaste ligger i gbg.
tänkte om han ville slippa skicka iväg den eller åka å lämna den sedu!
|
|
Jag förstår, tack för förtydligande! |
amagab Joined: Oct 29, 2002 Posts: > 500 PM |
Härligt att äntligen se ett priskrig.
Är det någon som har testat Telias 3G nät än?
|
Har Telia seamless handover? |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
Quote:
|
On 2004-03-12 00:56:26, FluffyBunny wrote:
Har Telia seamless handover?
|
|
inte vet jag ...
men jag har en seansless hangover
|
Kul kille!  |
JorgenSt Joined: May 27, 2002 Posts: 63 From: Uppsala, Sweden PM |
FluffyBunny: Japps, telias 3G nät kopplar automatiskt mellan 3G och 2G, utan att samtalen ska brytas. Trots att jag inte tycker om nokia 7600 så kanske jag inte kan låta bli att byta ut motorolan (A835) mot den, bara jag får reda på om jag kan köra data i full fart . 3 ska ju också klara av övergångar mellan 3g och 2g, men jag har inte lyckats ännu .
/Jörgen |
Universal Exports Joined: Mar 03, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
När skule k700 komma? Juni?
"The distance between insanity and genius is measured only by success." -Eliot Carver |
verbena Joined: Mar 12, 2004 Posts: 0 From: Sweden (Katrineholm) PM |
Ja, hej, jag tänker inte kolla igenom alla 225 sidor här för att se om detta ämne tagits upp innan, men jag har en vodafone-konfigurerad z600, den är helt ny, det jag undrar (som många före mig) är hur man får bort de otäcka vodafone-menyerna, så jag har spenderat hela dagen med att leta överallt efter ett svar på detta men det jag har fått fram är att det uppenbarligen inte går och att man tydligen är en "jävla idiot" om man har införskaffat en sådan här mobil, vilket ju inte känns så kul. När jag kom till det här forumet, via ett annat forum där det stod att någon trodde sig ha hittat en lösning på det här forumet i Tips & Tricks, så såg jag, att det tydligen finns något som heter "The 13 second-trick" som man kan göra på en T310 för att ta bort alla fördefinierade grejer... bilder etc.
Min fråga är helt enkelt - Är det någon som vet om något liknande finns till z600 och som skulle kunna funka till att ta bort vodafone-menyn? (Hörde förresten från en kompis som jobbar på dialect att de skall uppdatera sin konfiguration snart så menyerna blir snyggare! De har fått så mycket klagomål! - Han trodde det skulle ta ett par veckor innan man kunde komma in och få telefonen uppdaterad - detta är ju bra kanske - men jag vill ha bättre! Jag vill ha original-menyn... den är ju så färgglad och fin. )
Aurie.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
"For one whos not yet lived a single lifetime, you are a wise man, Mr Van Helsing."
|
Zkronk Joined: Feb 18, 2003 Posts: 95 From: Sweden PM |
Någon som vet om det finns något kontantkort som man kan surfa med gprs på handdatorn. Jag har Comviq nu, men de har spärrat den funktionen för kontantkortsanvändare :-(
This message was posted from a T300 |
Evilsummer Joined: Jan 16, 2002 Posts: 236 From: Gothenburg Sweden PM |
@verbena
tjena.. nä tyvärr finns det inget sätt som man själv kan ta bort voda-skiten med... men om du går ett ett ericsson service point (å kanske betalar dom en slant) så kan dom lägga in den "riktiga" programvaran... |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2004-03-12 16:00:17, Universal Exports wrote:
När skule k700 komma? Juni?
|
|
andra kvartalet är det sagt... april - juni... återstår å se om de håller det, har ju stora leveransproblem
[ This Message was edited by: Cytech on 2004-03-12 17:35 ] |
|