Author |
Swedish Forum |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Med start denna vecka å fram till 2 maj skickar alla Teliakunder gratis mms på helgerna. |
|
Evilsummer Joined: Jan 16, 2002 Posts: 236 From: Gothenburg Sweden PM |
japp.. gött! men som jag fattade det så räknade dom även fredag som "helg" nån som vet om det stämmer? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
visst är det gratis på fredagar också.... här är ett urklipp från pressreleasen på Telias hemsida:
Den 20 februari inför Telia gratis MMS på veckoslut. Fredagar, lördagar och söndagar skickar alltså Telias mobilkunder numera MMS utan kostnad.
|
Evert Joined: Feb 27, 2002 Posts: 96 From: Sweden PM |
vet inte om någon redan har svarat på frågan i denna tråden, men vart kan man på enklaste sätt köpa ett/en halsband/rem till mobiltelefonen? har letat och letat utan att finna...
|
mja.... det enklaste är väl att använda vanligt svenskt snöre..
men annars vet jag inte.. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
brukar väl säljas på div torghandlar, av en del mobilaffärer, affärer med annat krimskrams (nyckelringar, souvenirer etc) mm. |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@leksandfan
Jo, man får väl hoppas det. Annars så får jag väl köpa en ny. Har ju jobb nu som sagt.
@Evilsummer
Tackar. Hade ingen aning.
The Truth is out there!!! |
Är det nån som har provat RC battle "över-nätet-multiplayer" spelet.. jag får det inte att funka.. det startar som det ska (antar jag) men när jag väljer "join public" så är det ingen annan där om ni fattar vad jag menar.. Försökte köra "private game" men brorsan men spelet funkade inte på hans telefon (T610) han fick "unable ta connect" men jag gissar på att det beror på hans operatör (djuice) dom verkar inte ha stöd för allt som telia har...
nåja.. är det nån som har fått det att funka? |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Det är väl inte direkt gratis att spela med de gprs taxor vi har i Sverige... 35 kr/mb (Comviq) betalar jag..
Telia är ju ändå värre |
jag betalar 4 öre/kb men det "går" inte så värst mycke data vad jag har förstått... så spela ett par minuter kanske kostar två-tre spänn |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Telias GPRS-taxa är ganska human nu och enligt mobil så fungerar deras bäst.Därefter Vodafone samt sist Comviq.Comviq är tydligen billigare men klart sämre.Jag har haft mobbar sedan 1992 och min dock ringa erfarenhet säger det samma efter jag har testat de flesta operatörer t.ex Telia,Comviq,Vodafone,Djuice,Glocalnet,Halebop,Sense och några som jag inte ens kommer ihåg.Efter detta tycker jag att Telia har den bästa helhetslösningen för mig.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
trance Joined: May 14, 2003 Posts: 317 From: Sweden / Stockholm PM, WWW
|
YEY, idat släpptes t630 svart på the phone house
|
Ingen alls som testat RC-battle??
annars finns det på: http://mp.aur.se/sonyericsson/games |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Man kanske skulle to och testa...
Är det kul? |
rastaman Joined: Mar 11, 2002 Posts: 57 PM |