Author |
Ett svenskt T610/T630-forum |
nikjensie Joined: Sep 28, 2002 Posts: 39 PM |
Hej,
vet någon var (gärna i Göteborg) som man kan hitta ett stort utbud av Krusell-väskor???
Nik |
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Fråga i en stor telia butik det hjälpte mig en gång
This message was posted from a T610 |
looptroop84 Joined: Nov 03, 2002 Posts: 9 PM |
--------------------------------------------------------------------------------
Vet någon vart man kan få tag på gratis spel till T610??? Inte demos utan hela spel att tanka ner till datorn för att sen skicka via IR???
Det måste ju finnas nånstans!!!! För det finns ju så många för ringsignaler och teman!
Tack för svar! |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
hmm hur fan skriver man en länk nu..
www [dot] a site [dot] com
[ This Message was edited by: xtrem on 2003-07-27 17:23 ] |
DavidBerg Joined: Jul 28, 2003 Posts: 4 From: PM |
Någon som hört något nytt om datum för de röda och blå T610? Jag har varit runt och frågat på några ställen och antingen vet de inte eller så säger de: Efter sommaren eller senare i höst. "Efter sommaren" kan ju betyda allt från September och framåt även år 2007 är ju inkluderat i EFTER sommaren!
En annan fråga, om man köper en T610 nu får man senaste firmwaren då?
/David |
Piddes Joined: Jan 04, 2003 Posts: 0 From: Lund,Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-07-17 16:32:14, GEORGIA REBEL wrote:
Någon som vet om det brusar mer med hbh-30 än hbh-60?Tänker nämligen köpa en ny hbh och hbh-60 verkar vara bra med stöd för det magiska ordet enligt vad jag har hört att den har.
|
|
Tyvärr funkar inte magiska ordet med bluetooth,enligt sony-ericsson support,har varit i kontakt med dem själv  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Tråkigt,tråkigt.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
Fan vad jag blir arg på alla ficktjuvar de borde fan då dödsstraff.
Ja det är ruskigt okul att bli rånad
Fan vad per gessle var bra ikväll bästa konserten jag har varit på iår
nikke Joined: Aug 05, 2002 Posts: 30 PM |
Jag får inte TeliaGo att funka på min t610. jag skickar sms 4466 med text och allt. Det kommer ett inställningssms i retur och installerar nya inställningar, men sen? Efter omstart har jag fortfarande SonyEricsson som startsida och jag vet inte vilken adress TeliaGo har. Är det någon av er som kan hjälpa mig med adressen?
Hälsningar
Johan |
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
nikke //
Adressen är go.telia.se. Lägg den som startsida i mobilen. Tanka ner gprs-inställningarna från mydofmember.teliamobile.se först-
Om det inte funkar, ring 90350 och säg åt dem att aktivera gprs samt TeliaGo på ditt abonnemang. |
deviltao Joined: Aug 19, 2002 Posts: 34 From: Stockholm, Sweden PM |
Är det någon som vet varför inte msnmobile funkar med Comviq eller Vodafone? någon som vet hur man ska göra för att kunna komma in på tex hotmail via wappen om man har comviq? Tacksam för svar! 
[ This Message was edited by: deviltao on 2003-07-31 13:29 ] |
spac3a1f Joined: Jul 30, 2003 Posts: 32 From: Sweden PM |
Hej!
Jag har en T610 och när jag wappar så slår den mitt i allt av. Är det någon som har haft samma problem? Vad ska jag göra för att få bort problemet? |
Dirre Joined: Jul 08, 2003 Posts: 60 From: Sweden PM |
Kan man bara skicka foto bilder (med T610) till andra T610, eller går det till andra mobiler med mms också.
Går det även skicka bilder till datorer med mail.
En nyfiken konsument... |
|