Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
ReWrite Joined: May 31, 2003 Posts: 0 From: Norway PM, WWW
|
Refleksjon av T310:
Etter flere dagers bruk har jeg funnet ut at SonyEricsson har levert et veldig solid produkt i T310, designet er kanskje litt _FOR_ ordinært for noen.. men for meg var det lykken og finne en så stilren tlf blant alle de morbide designene Nokia osv har disket opp med.
Menyene er herlige enkle og raske, men kan noen ganger lagge etter pga den svakere prosessoren som sitter i.
Men ellers er alt en fryd med menyene, T9 skriving går fort, ikke som en Nokia.. men raskt nok for min hastighet. Liker også tastesettet bedre enn nokia, men det er jo selvfølgelig en smakssak.
Underholdning er det mye av, med 32-Toners Polyfoniske ringetoner er det få av kompisene mine som får hakeslepp når det ringer
Spillene er gode, men av variabel kvalitet.. forventet masse av THPS, men ble skuffet.
Ikke tro at spillet er dårlig, men det innfridde bare ikke mine forventinger til det.
Skjermen er strålende fra mitt synspunkt, og passer fint til mitt bruk, selv om 65000 farger kunne ha vært fint, så klarer 256 av dem jobben helt greit.
Skjermen er veldig klar selv i motlyst og innfridde mer enn det jeg forventet, gode konstrastor også.
Batteriet leverer også det de sier, mitt leverer tilogmed 12timer(!) lenger standby, dermed er jeg oppe i 412 timer standby.. sweet
Taletid har jeg ikke hatt anledning for og teste ut, men regner med den stemmer
Wapping funker også meget smertefritt, og "Option" knappen som er er under Yes knappen var en kjærkomment tilegg etter R600 fadesen min, nå er det lekende lett og legge til bokmerker
Vel, som sagt tidligere så ser tlf mye bedre ut i virkligheten enn på bilder, jeg likte den godt på bilder.. men elsket den når jeg fikk den.
En annen ting jeg la merke til var at tastene var utrolig behaglig og skrive lange mld med, de reagerer etter alle kunstens regler.
Men jeg har også hatt irriterende bugs, opptill 3-4 ganger om dagen så bare rebooter tlf uten noen som helst grunn, selv om den ligger i lomma og er inaktiv.
2-3 ganger har det også forekommet at jeg ikke kunne starte THPS, ikke en irriterende feil, men fortsatt en feil.
Og enda jeg deaktiverer stigende ringing så er det fortsatt slått på virkerdet som?
Vel det var min refleksjon om T310, og håper dere kan svare på mine spm
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
|
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
det ble 1-1....
|
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Haha, Norge spilte dårlig IGJEN!
Uavgjort på hjemmebane er jo praktisk talt det samme som å tape. Glad jeg ikke kasta bort tiden på å se på kampen hvertfall.
K800i, M600i |
Oyvind Joined: Jun 03, 2002 Posts: 17 From: Norway PM |
Heisann.
Har en oppgradert T68m som fungerer helt fint, men lurer på å kjøpe en P800.
Ville gjerne hatt litt for og imot på P800.
T68 fungerer jo glimrende...
|
For: Du kan gjøre (nesten) ALT med den
Mot: Litt stor
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
norway like sucking in soccer
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei folkens,
Jeg lurte på om det var noen som viste om MS 128 MB DUO hadde kommet til norge ?
PFT
MD |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
Nei du må bestille fra utlandet, desverre
This message was posted from a T610 |
Hei folkens! Er litt i tvil nå... Skal kjøpe meg en telefon i morgen (må ha en i tillegg til P800'en til byturer og sånt). Men, jeg er veldig i tvil.
T610'en virker som et godt valg, men jeg hører så mye sutring fra de som bruker den. Er dette et godt kjøp (det er sikkert det, det er jo en )?
Eller, har noen et annet forslag? N*kia og Siemens er uaktuelt.
Fornøyd med T610'en din SE-Man?
[ This Message was edited by: Swag on 2003-06-12 09:59 ] |
ICE Joined: Mar 20, 2002 Posts: 49 From: Norway-stavanger PM |
Hei
Noen som har peiling på når Phone Flash™ MPF-10 kommer ???
|
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Da var jeg tilbake for en stund...
Hvordan var det i danmark sEmann? Endelig fått T610? Er du fornøyd med den?
Gruer meg til bussturen til oslo etterpå, ble en litt fuktig kveld i går med vin"smaking" av hjemmelagd vin...den var sinnsykt god, ble 20-22%. Plutselig så smalt det...
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
va mener du smalt?
Va betyr det?
Jeg har et jomfrulig sinn!
|
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Tipper du ikke er særlig jomfruelig i noen ender..
Se-mann: har du fått den sagnomsuste telefonen din eller? Og, har du hørt noe til den berømte susingen?
|
Kjøpte T610 på impuls i dag.
|
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Slitan!!
Fornøyd eller?
|
|