Author |
Swedish Z1010 Thread |
rico666 Joined: Jul 19, 2004 Posts: 16 PM |
Kolla in detta grabbar:
http://www.macrospace.com/gam[....]action=SCREENSHOTS&language=en
Coolt o spela det på Z1010'ans feta skärm
|
|
herrn Joined: Jun 12, 2004 Posts: 0 From: Sweden PM |
Hejsan
jag undrar om det är någon här som vet om man kan använda memory stick med magicgate i z1010 tex 256 mb eller är det någon som har tips som gör att man kan få större minne i z1010
hälsningar Herrn |
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
Max 128mb magicgate
This message was posted from a Z1010 |
T_grr Joined: Jul 02, 2004 Posts: 120 From: Sweden PM |
Coolt spel, Fatal Force..
Står det nånstans vilka telefoner som det kan spelas på? |
fimpiel Joined: Mar 14, 2002 Posts: 132 From: Sweden PM |
Nu har jag lånat ett hbh-200 av en polare för att kunna bestämma mig om jag ska ha det eller hbh-660. Dock har jag ett problem, när jag har parat ihop headsetet med min z1010, och allt är ok ända tills jag råkar gå iväg med headsetet och glömmer mobilen i bilen tex. När jag kommer tillbaka hittar enheterna inte varandra automatiskt, utan jag måste gå in i luren och koppla ihop dom igen. Detta verkar ju tokdumt. Något fel jag har gjort eller är bluetooth och z1010 så här? |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
finns det någon snabbknapp för att få på högtalaren. vore ju lite smidigt.. |
bellman Joined: Jun 29, 2004 Posts: 0 PM |
Det går endast att spola mp3-låtar i mediaspelaren. Video går ej att spola.
xtrem:
hör gärna av dig om du kommer på något smart sätt angående högtalaren.
komplettering till önskelistan:
5. inbyggd radio |
fimpiel Joined: Mar 14, 2002 Posts: 132 From: Sweden PM |
@bellman och xtrem:
Verkar som fler inklusive jag letar febrilt efter högtalaraktivering INNAN samtal... Verkar dock inte finnas, tyvärr... |
drbrain Joined: Jun 13, 2002 Posts: 43 From: Helsingborg, Sweden PM, WWW
|
Nu tyckte Comviq att det var dax att inaktivera mitt 3G SIM-kort. Så jag fick pilla in GSM-kortet för att kunna ringa till deras kundtjänst.
Dom svarade ju ganska snabbt, 2-3min, men får att återgå till ämnet så hade dom visst råkat skicka ett GSM SIM-kort till mig av någon anledning när jag bytade från Kompis till Dag på deras hemsida.
Nåja, tjejen sa att dom skulle skicka ett nytt SIM-kort till mig med Expressbrev så jag skulle ha det imorrn. Det löser väl sig till slut men lite irriterad blir man när dom inte kan hålla rätt på grejjorna och skicka rätt kort direkt istället.
BTW.. hur aktiverar man högtalartelefon i samtal? Ser att det inte finns någon snabbtangent men hur aktiverar man det över huvudtaget?
SonyEricsson W960i |
bellman Joined: Jun 29, 2004 Posts: 0 PM |
irriterande bugg i telefonboken: har två personer vars namn börjar på R med helt olika mobilnummer. När jag bläddrar i telefonboken så visar den SAMMA nummer för båda två. Även när jag ringer så använder den samma nummer för båda kontakterna, så jag har ringt fel några gånger nu.
Det konstiga är att när jag väljer detaljer på dessa personer DÅ visar den olika nummer (dvs rätt nummer). Har försökt att tar bort kontakterna och skriva de på nytt, men det hjälper inte.
Någon annan som råkat ut för det?
Högtalaren aktiveras genom att trycka in joystickknappen när samtalet är igång. En meny kommer upp och nästan längst ner hittar man "aktivera högt."
Irriterande att man måste vänta tills samtalet är igång... |
Ribosome Joined: Jul 23, 2004 Posts: 1 From: Stockholm, Sweden PM |
@bellman:
Jag har råkat ut för det. Buggar lite då och då.
Har för mig jag löste det genom att från "Kontakter" välja "Standard" från Mer-menyn och ange ett nytt nr (byt ex hemnr till mobnr) och sen ändra tillbaks igen med samma procedur..
|
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
@bellman: najs tips, tack!
This message was posted from a Z1010 |
är det bara Annovo som har nya firmware? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@xtrem
verkar så... Anovo brukar få den före andra verkstäder för att testköra den innan den släpps ut. |
Cytech: hmm jobbigt att sicka in den...
|
|