Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 |
Sanders Joined: Mar 23, 2004 Posts: 0 From: Trondheim PM |
Hei
Jeg er en råfersk P900bruker.
Trenger hjelp med upload.
Har PCSuite og det hevdes at den kan overføre filer.
Når jeg velger IMPORTER fra PCSuite virker det som om den bare godtar BACKUP-filer.
Kan ikke filmfiler (mpeg) overføres til telefonen med PCSuite selv om jeg ikke har en kopatibel player på min P900?
Jeg har også installert en alternativ filbehandler på P900, i tillegg til den som kom med P900.
Har lett meget på nett uten å få dette til å funke.
Altså; hvordan uploader jeg (til P900) MPEG video og hvordan spiller jeg den av?
Takk.
|
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
Du kan desverre ikke spille av Mpeg filer på P900, det må være i et format som kalles *.mp4.
For mer hjelp kan du også ta en titt på www.dintelefon.net - dette er et norskt forum
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Takk for info, Pkll.
Kr. A.
[addsig] |
Sanders Joined: Mar 23, 2004 Posts: 0 From: Trondheim PM |
Takk, men jeg ble ikke klokere av svaret ditt.
Kan fortsatt ikke finne ut hvordan jeg 'uploader'.
Jeg kan saktens konvertere til MP4 før jeg laster opp, men sålenge jeg ikke får lastet opp, hjelper det lite.
Uansett; takk for svar  |
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
P900 skal bli gjenkjent av Windows Utforsker hvis du har installert nødvendig programvare. P900 vil da bli synlig som en egen "stasjon" i Utforsker (Explorer).
Da kan du kopiere, endre navn og slette filer som ligger på P900.Noe tilsvarende dette:

[ This Message was edited by: laffen on 2004-03-23 14:08 ] |
codename_47 Joined: May 12, 2003 Posts: 216 PM, WWW
|
Noen som hvet hvordan jeg kan få jome.no emailen min på min P900?
Er det mulig å videreføre hotmailen til home.no kontoen min?
Thanks to ginty, n.evil and the "px00media team" for hosting my videos. |
vilde Joined: Dec 13, 2002 Posts: 267 PM |
Noen som har sansen for Z200?
Bruker T610 og Orange SPV om hverandre om dagen, men lurer på om jeg skal skaffe meg en Z200. Den er ganske lekker. |
|
200 er en veldig enkel telefon uten MMS og Mulighet for kamera. Utover det er den utrolig lekker vis du velger den hvite Z200. Den har veldig god skjerm som knuser de fleste Nokia telefonene med 4000 farger. Har internett og 40 poly ringtoner..
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Har selv en svakhet for Z200. Hadde den vært en smule mindre, med bedre skjerm og MMS skulle jeg hatt en sånn også.
Hei, forresten.
|
mobiler Joined: Apr 06, 2004 Posts: 0 PM |
og her er det også en spørsmål, dere vet at når vi skriver da viser bruker navnet vårt og en liten bildet av vårt mobil og hvordan kan jeg velge at det blir t610 isteden for at det står online?????????
I have now write are you happy :/ |
|
du må gå på endre instillinger. Men du er nødt og ha mer en 10 poster (tror jeg det var) før du i det hele tatt vil få opp noe bilde. Så det er bare og poste i vei
takk ! og jeg vil også spørre om kan jeg gjøre dette forumet til norsk, fordi jeg har det på engelsk nå ???
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Gjøre forumet til Norsk? Esato er i hovedsak på Engelsk. De enkelte topicene som er på andre språk enn Engelsk er startet at individuelle medlemmer fra de respektive landene de representerer. Resten av forumet er på Engelsk og kan ikke endres som sådanne. Beklager.
This message was posted from a T630 |
ok
|
men om du kan snakke tysk kan du få alt på tysk.. det har jeg
|