Author |
Forum for norske mobilbrukere |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Finnes jo masse typer tequila da... Leste faktisk en reportasje om tequila i Mann for en stund siden. Lurer på om det var rundt sommertider i fjor. Der sto det om alt rundt tequila. Historie, hvordan det blir laget, tradisjoner osvosv. Skal se om jeg finner fram til den. Så kan jeg dele den med alle her!
[addsig] |
|
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Litt vanskelig å beskrive smaken av Tequila, vet ikke helt hva smaken kan sammenliknes med, men den smaker litt sterk alkohol + + +
Er en stund siden jeg har drukket bare Tequila på fest, går mye i Bacardi Limon nå får tiden, men i blant har vi Tequilafester, der bare de som drikker Tequila får lov å komme!
Men uansett så blir det stort sett alltid når jeg er ute noen shot på byen med Tequila...
Tror vi har det Mann-bladet liggende her en vei, så det får ikke så lenge siden, tror det var det med Sarah Michelle Gellar på forsiden. Den dama er dødsrå!!!
|
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
det ville vært fint, det er sikkert masse vis av folk som lurer på det der med trquila.
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
Reportasjen ligger ikke på Mann sine sider på internet
[addsig] |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
ok. mener du på mann.no da?
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
Mener det ja...
[addsig] |
|
Fant 0 treff på søk etter "tequila".
|
Ja på mann.no ja. Det jeg sier. Sikkert noen som har skrevet noe særoppgaver om det. Finnes sikkert et sted på internett
[addsig] |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
drikker bare: jack daniels, absolutt vodka manderin, Bardi lemon, paraplydrinker som er gode, congac, og masse mer... men aldri øl eller tequila...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
Tror SEM har "brent" seg på Tequila en gang eller tre...
|
Heh
Kan virke sånn! Pils er da digg da. Du burde drikke det du som bor i byen som snart er den eneste med et selvstendig bryggeri. Er jo ikke mange bryggerier som ikke eies av Ringnes nå til dags.
[addsig] |
|
men jeg tåler ikke øl.. blir kvalm og spyr av bare 2-3 slurker...
Har drukket tequila noen få ganger for mye (få= veldig mange ganger)
Sprit er greit i digge drinker og om du skal bli fort full. Om du vil drikke noe som er digg og hyggelig er det flott med ØL! Man sitter jo ikke å drikker sprit på trikken f.eks!
[addsig] |
|
Arendalspilsen er tingen, men hvis ringnes legger ned bryggeriet i arendal slutter jeg å drikke arendals...da vil det jo ikke lenger være ordentlig arendalspils...FØKT!
|
|
å jo da... det fine er at jeg kan drikke masse før jeg blir full...
|